בניסיון שלישי, בשעה טובה אושר תקציב עיריית חיפה לשנת 2022

לאחר 2 נסיונות שכשלו ואחרי התערבות שרת הפנים, איילת שקד, מועצת העיר חיפה אישרה הערב ברוב של 17 נגד 7 את תקציב עיריית חיפה לשנת 2022

לאחר שאף שרת הפנים, איילת שקד, התערבה בכך ואף מינתה מתווך מטעמה בין הנהלת עיריית חיפה ומועצת השינוי, מועצת העיר חיפה אישרה הערב את תקציב עיריית חיפה לשנת 2022, וזאת בניסיון השלישי.

התקציב אושר ברוב של 17 נגד 7, כשכל צד מציג זאת כניצחון מבחינתו.

במועצת השינוי אמרו לאחר אישור התקציב: ״מועצת השינוי מאשרת הערב תקציב מאוזן עם בשורה והבראה לתושבי חיפה, למרות נסיון ראש העיר לסכל את העברת התקציב, לפגוע בתושבים ולעצור את העיר מפעילות. ברגעים אלו ממש, יושבת מועצת השינוי ומעבירה תקציב חדש בעל בשורה לתושבי חיפה. זאת לאחר חודשים שבהם ראש העיר תוקעת את התקציב, עושה פיליבאסטרים ומנסה לזרוע כאוס בעירייה.

"בתקציב בשורה אמיתית לשיקום העיר בתחום הסביבה ושיתוף הפעולה עם תוכניות הממשלה לפינוי המפגעים במפרץ; תוספות משמעותיות להבריא את החיים המשותפים והשוויון בעיר לכלל האוכלוסיות, ושמירה מושכלת על כספי הציבור.

"לאחר הזנחה של 3 שנים, ניתנת תוספת לחיזוק אגף השפ״ע כדי לשפר את נקיון הרחובות, תוספת לבודקי תוכניות במינהל הנדסה כדי לזרז את פיתוח הדיור בעיר ותוספות משמעותיות לתרבות, לרווחה ולקהילה.

"התקציב שיעבור היום יחזיר את הכסף של התושב חזרה לתושב. תוספות משמעותית מתווספת לתרבות ולתיאטרון, להסעות ולתחבורה, לשוויון מגדרי, לקהילה הגאה, לספורט הקהילתי, למתנ"סים, לקליטת עליה ועוד.

"סוף סוף אישור תקציב רחב לחברה הערבית בחיפה – לתכנית לחינוך בלתי פורמלי, למלגות לסטודנטים מעוטי יכולת, לתיאטרון ערבי ועוד.

"עוד תוספות לתמיכות בעמותות וארגונים קהילתיים, לקבוצות ספורט, לארגוני נוער ותנועות נוער, לפסטיבל תאטרון ילדים, לירידי תעסוקה, לטיפול בדרי רחוב, למוזיאון הלאומי למדע, לחתולי הרחוב ועוד.

"תקציב מועצת השינוי מביא סוף סוף בשורה לאחר 3 שנים בהם ראש העיר הפקירה את תושבי חיפה, ולאחר 3 שנים שבהם העיר מוזנחת, מופקרת והתושב אינו רואה תמורה לאגרה".

ראש העיר עינת קליש רותם גם הכריזה בסיפוק על ניצחון העמדה שלה ושל הנהלת העירייה וכך אמרה: "תקציב עיריית חיפה לשנת 2022 אושר ! התיפעול השוטף של העירייה יחזור לשגרה. זו בשורה משמחת לכל תושבי העיר.

"תקופת ההרס הסתיימה. האופוזיציה ביקשה לאגור לעצמה 102 מליון שח בתקציב הרזרבה, כדי לשלוט באמצעותו על סדר היום הציבורי, אבל הצליחה בפועל להסיט רק 13 מליון, סכום זניח בהשוואה ל-2.4 מיליארד.

"ההישג החשוב יותר מכל – כל הטענות שעלו בחודשים האחרונים על השכר והחלטתם לפטר עובדים ספציפיים – נוטרלו. על פי ההליך שאושר, חברי המועצה לא יוכלו לגזור את גורלו של אף עובד ספציפי.

"שמחה שתקופה זו הגיעה לסיומה.
תודות: לפז גליקמן שגישר, לרו"ח זיצר, תודה לכל אנשי מינהל הכספים והמשפטית על העבודה הרבה. ממשיכה לעבוד בשבילכם ולמען חיפה באהבה!".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות