בית המשפט בחיפה הוציא צו סגירה לבית בושת שפעל בעיר. הבעיה: הצו תקף רק לשלושה חודשים

בית משפט השלום בחיפה פסק אתמול על סגירת בית בושת שפעל בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה למשך 90 ימים

 

במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה יזומה שמבצעת משטרת ישראל, למען איכות חיי התושבים, חשפו לפני מספר חודשים שוטרי תחנת זבולון, בית בושת בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה.

בתוך כך תובע הרישוי של מחוז חוף, הגיש בקשה לבית משפט השלום בעיר, למשך 6 חודשים נוספים לאחר שבעבר ניתנה החלטה לסגירת המקום למשך 90 ימים וזאת עד לתאריך 27.3.22, על החלטת הסגירה הוגשה עתירה מטעמו של בעל המקום אולם נקבע כי צו הסגירה ניתן כחוק ובעל המקום חזר בו מעתירתו.

בית משפט השלום בחיפה קבע בהחלטתו כי: "ניתן וראוי לקבוע שקיים יותר מיסוד סביר לשש שהמקום יביא לפגיעה בשלום הציבור, כל כן די בכך כדי להביא למסקנה כי קיימת הצדקה למתן צו הסגירה כדי להבטיח שלא תתקיים שם פעילות עתידית או חוזרת כפי העיסוק שהתנהל עד היום".

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה במאבקה נגד פעילותם של בתי הבושת הפוגעים באיכות חיי התושבים".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות