בעוד 8 ימים: פתיחת הרישום לבתי הספר העל יסודיים בחיפה

ביום רביעי 06.04 יפתח הרישום לכיתות ז' בחיפה. לקראת הרישום, יוזמנו כל תלמידי כיתות ו' והוריהם למפגשים בחטיבות הביניים

 

מינהל החינוך יפתח ביום רביעי 6.04.22, ה' בניסן תשפ"ב, את הרישום לכיתות ז' לשנת הלימודים תשפ"ג. לקראת הרישום, יוזמנו כל תלמידי כיתות ו' והוריהם למפגשים בחטיבות הביניים, סיור בסביבה הלימודית החדשה והיכרות עם תכניות הלימוד הייחודיות של בתי הספר.

הרישום יתבצע באמצעות אתר האינטרנט של עיריית חיפה, וימשך שבוע ימים – עד ליום שלישי 12.04.22.
באתר יוכלו התלמידים לקבל מידע על בית הספר העל – יסודי שבאזור מגוריהם ולהירשם אליו.
כמו כן, באתרי בתי הספר ניתן יהיה למצוא מידע על התכניות הייחודיות המתקיימות בכל בית ספר.

בנוסף לכך, התלמידים המעוניינים יוכלו להגיש מועמדות לבתי הספר העל- אזוריים: תיכון שש שנתי "רעות לאמנויות" ובית הספר המדעי – טכנולוגי בסמת.

לאחר הרישום לבית הספר השש שנתי "רעות לאמנויות" ניתן להיבחן לאחד מארבעת המסלולים הייחודיים של בית הספר: מוסיקה, אמנות פלסטית, תיאטרון ומחול.

בבית הספר המדעי – טכנולוגי בסמת, יוכלו התלמידים המתקבלים ללמוד במסלול בו יבחרו מתוך מגוון מסלולים טכנולוגיים ובהם: רובוטיקה, אלקטרוניקה, מחשבים, שרטוט ממוחשב והדפסת תלת מימד.

בתקופת הרישום יפעיל מינהל החינוך מוקד מידע טלפוני שמספרו 1-700-507-002.
המוקד יפעל בין השעות 8:00 עד 14:00.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות