תושב קריית חיים הצליח לפרוץ למספר מחסנים ודירות בחיפה והקריות, תוך כמה ימים

המשטרה עצרה תושב קרית חיים בן 32 בחשד שפרץ לדירות מחסנים בקריות ובחיפה וגנב מתוכם רכוש והבוקר הגישה נגדו חטיבת התביעות הצהרת תובע

 

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 21.2.22 עם קבלת דיווח מבעל מחסן בחיפה וגניבה של כלי עבודה מתוך המחסן.

במהלך חודש פברואר 2022 ותחילת חודש מרץ התקבלו תלונות נוספות בדבר פריצה למחסנים נוספים בקרית מוצקין וגניבת רכוש מהם וכן לדירה בחיפה ממנה נגנבו 2 טלפונים ניידים.

עם קבלת הדיווח בתאריך 3.3.22, על הפריצה לדירה בחיפה וגניבת הניידים מתוכה, פתחו שוטרי תחנת זבולון בסריקות אחר החשוד, ואיתרו חשוד העונה לתיאור בקרית מוצקין כאשר ברשותו של החשוד, תושב קרית חיים בן 32, נתפסו 2 הטלפונים הניידים שנגנבו בפריצה.

עם התפתחות החקירה שכללה גביית עדויות וסריקת צילומי אבטחה הצליחו חוקרי תחנת זבולון לקשור את החשוד לארועים הנוספים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

בתמונה: אחד המחסנים שנפרצו. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות