הושלמה התקנת מערך מצלמות אבטחה במספר נקודות מרכזיות ברחבי שכונת נווה פז בחיפה

מרגישים את השינוי בשכונת נווה-פז? הושלמה התקנת מצלמות אבטחה חדשות לאורך רחוב חטיבת כרמלי בשכונת נווה-פז

 

במסגרת המאמץ העירוני לשדרוג שכונת נווה-פז ולחיזוק תחושת הביטחון האישי בקרב תושבי השכונה, הושלמה בימים האחרונים התקנת מערך מצלמות אבטחה במספר נקודות מרכזיות ברחבי השכונה.

המצלמות, המחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה, הוצבו בקרבת מרכז התרבות השכונתי – "בית מגנצה", בגן המשחקים הסמוך, מסביב למתחם הנינג'ה החדש שהוקם בשכונה וכן בכניסות וביציאות לרחוב חטיבת כרמלי.

המצלמות החדשות מצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על פעילויות חריגות. במקרים בהם מזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יכול המוקדן להזעיק על פי הצורך את גורמי האכיפה העירוניים או המשטרה. הצילומים שייקלטו במצלמות יישמרו ויועברו לידי המשטרה לצרכי חקירה.

מצלמות אלו מצטרפות למערך המצלמות הקיים, הכולל מאות מצלמות אבטחה הפרוסות ברחבי העיר ויחד יוצרות רצף תיעודי.

הצבת המצלמות מהווה המשך למפגש תושבים, שנערך בשכונה לפני מספר חודשים, בהובלת ראש עיריית חיפה, בו הביעו עשרות התושבים שהשתתפו בו את צרכיהם ורצונותיהם.

במהלך המפגש הציגה ראש העיר את תכניתה להקמת מרכז שכונתי, שייתן מענה כולל לתושבי השכונה ויהווה מרכז חיים ופעילות בכל השעות היום. בין היתר יכלול המבנה שיוקם חנויות פופ-אפ, בית קפה ושירותים נוספים לרווחת התושבים.

לאחרונה גם נפתח בשכונה מתחם הנינג'ה הראשון בחיפה, שהוקם מתוך מטרה לעודד את תושבי העיר, בהם גם תושבי השכונה, לעסוק בפעילויות ספורט באוויר הפתוח, ללא כל עלות.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה: ״אגף הביטחון של עיריית חיפה ממשיך בהצבת מצלמות במקומות פעילות ובילוי ברחבי העיר, תוך היוועצות עם המשטרה ובהתאם למדיניות אותה קבעה הנהלת העירייה ובהתאם לתכנית העבודה שאושרה. המצלמות החדשות שהוצבו בשכונת נווה-פז משלימות רצף תיעודי שללא ספק יביאו לשיפור משמעותי בתחושת הביטחון האישי בקרב התושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות