תושב עכו נסחט באיומים קשים לאחר שסרב להצעת 2 גברים, שלא הכיר, לפגוע בבן זוגה של גרושתו תמורת תשלום

אזרח תמים תושב עכו נסחט באיומים על ידי תושב עכו ותושב אום אל פחם, שהציגו את עצמם כחלק ממשפחת פשע, והציעו לו לפגוע בבן זוגה של אשתו לשעבר

 

תחנת משטרת עכו ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה שעניינה סחיטה באיומים של אזרח תמים, תושב עכו על ידי שניים כאשר ברקע פרידה בינו לבין בת זוגו.

מהחקירה עולה כי השניים, תושב עכו ותושב אום אל פחם (23,25), פנו אל הקורבן כאשר הציגו את עצמם ממשפחת פשע מוכרת, והציעו לו להתערב בקשר בין אשתו לשעבר לבין בן הזוג הנוכחי שלה לטובת בתם המשותפת. השניים הציעו לקורבן לפגוע בבן הזוג של האישה או לסחוט אותו כספית.

הקורבן השיב לשניים כי אינו זקוק לעזרה והם בתגובה דרשו ממנו עשרות אלפי שקלים, בתגובה להתערבות שלהם אחרת ייפגעו בו ובבתו כאשר הבהירו לקורבן כי אם לא ישלם את הכספים בזמן החוב שלו כלפיהם יוכפל.

כאמור, במהלך מס' שבועות השניים התקשרו אל הקורבן ואיימו עליו עד אשר בתאריך 21.2.22, החשודים הגיעו לביתו של הקורבן בעכו, ככה"נ על מנת לפגוע בו.

בתוך כך, הקורבן הזעיק את שטרי תחנת עכו אשר הגיעו למקום ועצרו את החשודים לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, כאשר הבוקר, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשודים, כאשר בתאריך 17.3.22 יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות