צפו: הפגנה סוערת של תלמידים והורים בתיכון "אליאנס" בחיפה בעקבות הזמנת משפחות "שכולות" פלשתינאיות לדבר בפני תלמידי כיתות י"א

הורים ותלמידים מבית הספר "אליאנס" בחיפה קיימו היום הפכנה סןעאת בעקבות הזמנת משפחות "שכולות" פלשתינאיות לדבר בפני תחמידי כיתות י"א: "לא יעלה על הדעת שיתנו למשפחות של מחבלים להופיע בפני תלמידים לפני גיוס"

תלמידים והורים מבית הספר השש שנתי "אליאנס" בחיפה, הפגינו מחוץ לבית הספר היום והניפו דגלי ישראל במחאה על הזמנת הנהלת בית הספר את פורום משפחות שכולות  – פלשתינאיות ויהודיות לדבר בפני תלמידי שכבת י"א.

עוד לפני קיום המפגש, הורים ותלמידים רבים פנו להנהלת בית הספר וביקשו שלא לקיים את המפגש.

אמא של אחת התלמידות סיפרה: "ביקשנו והסברנו שזה לא ראוי להביא משפחות של מחבלים ממש ולהציג אותם כשמשפחות שכולות בפני הילדים שלנו שעומדים בפני גיוס.

"אני לא רואה שבבתי הספר הפלשתינאים מזמינים משפחות שכולות של אנשים שנהרגו בפיגועים".

היום תלמידים רבים משכבת י"א סרבו להיכנס למפגש ורבים מהם, יחד עם הוריהם, קיימו הפגנה עם הנפת דגלי ישראל מחוץ לבית הספר.

תגובת משרד החינוך: "תכנית 'פורום המשפחות השכולות' נמצאת במאגר התוכניות המאושרות על ידי משרד החינוך.

הנהלת בית הספר והצוות החינוכי קיימו עם התלמידים מפגשי הכנה לקראת השיח שיתקיים עם הפורום. את המפגש מלווים הנהלת השש שנתי, הרכזת החברתית והמחנכים.

"לצד מפגש זה, בית הספר מקיים מפגשים רבים ונוספים עם מגוון רחב של אישים המייצגים את קשת העמדות של החברה הישראלית".

 

צילום: רן כרמי בוזגלו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות