דרמה בתקציב עיריית חיפה: ועדת הכספים אישרה תקציב שונה לגמרי ממה שהגישה ראש העיר. בתקציב של מועצת השינוי יש קיצוצים נרחבים במשרות גבוהות וביטול 3 מנהלות לטובת הוספת תקציבים לחינוך, רווחה ותרבות

"פחות ג'ובים וליסינגים - יותר תקציב לתרבות, לרווחה ולאיכות הסביבה":  ועדת הכספים בעיריית חיפה אישרה הערב פה אחד את תקציב העירייה לשנת 2022 בכפוף לעריכת שינויים נרחבים בהצעת התקציב של ראש העיר אשר כללו צמצום תקנים, איחוד מנהלים, הוספת תקציבים לחינוך. צפוי שבמועצה התקציב הזה יאושר בניגוד לרצונה של ראש העיר קליש רותם

ועדת הכספים אישרה הערב פה אחד את תקציב העירייה לשנת 2022 בכפוף לעריכת שינויים נרחבים בהצעת התקציב של ראש העיר אשר כללו צמצום תקנים, איחוד מנהלים, הוספת תקציבים לחינוך, לתרבות כולל תרבות ערבית, הוספת תקציבים לתמיכות , לספורט, לרווחה, הקמת רשות לאזרחים ותיקים, הפניית תקציבים לטיפול בעריריים, קליטת עולים מאוקראינה, איכות הסביבה וקידום תוכנית לסגירת התעשייה הפטרוכימית וקידום תעסוקה בעיר.

בין ההחלטות שהתקבלו הוועדת הכספים לגבי תקציב 2022:

וועדת הכספים ממליצה לסגור 3 מנהלים אשר התווספו בשלוש השנים האחרונות: מנהל ארגון ושירות לציבור, מנהל תרבות, קהילה, ספורט וים ומנהל רווחה. על ראש העיר לפעול באופן מיידי לאיחוד האגפים והמחלקות שהוכללו במנהלים אלו בהתאם לשיקול דעתה, ובלבד, שלא יהיו יותר מארבעה מנהלים.

שינויים מוצעים אלו יובאו לאישור מועצת העיר בטרם יישומם.

וועדת הכספים מחליטה לבטל את 52.3 התקנים החדשים אשר התווספו בהצעת תקציב 2022 מעבר למכסת התקן המופיעה בעמודה של אוגוסט 2021.

וועדת הכספים מחליטה לבטל כלל התקנים אשר נרשמו עד לחודש אוגוסט 2021 (אשר לא הופיעו בספר התקציב המקורי לשנת 2021) וטרם אויישו במהלך שנת 2021 עד היום.

וועדת הכספים מנחה את מנכ"ל העירייה וגזבר העירייה להביא בפניה לאישור כל תקן חדש שיידרש לעבודת העירייה.

וועדת הכספים מחליטה לבטל  את כל משרות סגני ראש המנהל בכל המנהלים ובכלל זה: סגן מהנדס העיר, סגן גזבר העיר (ממונה על הכנסות או כל סגן אחר לראש מנהל כספים), סגן ראש מנהל חינוך, סגן ראש מנהל תפעול.

וועדת הכספים מחליטה לבטל את יחידת מינהלת 2030 אשר תפקידיה יוכלו להיות מחולקים בין המנהלים השונים.

וועדת הכספים מנחה לבטל את כל התקנים אשר אויישו בעובדים חדשים במהלך שנת 2020-2021 ואשר לא אושרו במועצת העיר בהתאם לרשימה המצורפת למסמך זה.

עו"ד שרית גולן שטיינברג בין מובילי מועצת השינוי אמרה: "22 חברי מועצה עומדים מאחורי השינויים הנרחבים שביצענו בהצעת התקציב של ראש העיר. שינויים אלו מבטאים יותר השקעה ישירה בתושבים ופחות בהוצאות שכר על ג׳ובים ורכבי ליסינג לבכירים. מטרת השינויים שלנו להביא העירייה להתייעלות בכח אגם וצמצום פעולות מיותרות מצד אחד, אך מן הצד השני לתוספת להוצאות בחינוך, ברווחה, בסביבה, בתעסוקה, בתרבות ובספורט שמהם ייהנו כלל התושבים העיר ולא רק מגזר אחד.
"אנו מקווים שראש העיר תתמוך בשינויים המוצעים על ידינו ותדאג להוציא לפועל את התקציב אשר צפוי להצטדק במועצה. בנוסף, אנו מבקשים כי בתוך חודש ימים תפעל להביא לנו תקציב פיתוח ומקורות מימון לטיפול בתשתיות העירוניות, ריבודי כבישים וקידום בניה ציבורית במוסדות חינוך".

 

צילום: ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות