תושב חיפה קבע לבצע עסקת חליפין במטבע זר ומצא את עצמו נשדד ומוכה. 2 חשודים במעשה, נתפסו

תושב חיפה שקבע פגישה לצורך עסקת חליפין של מטבע זר הותקף, רוסס בגז מדמיע ונשדד. המשטרה עצרה שני תושבי עכו בחשד לביצוע המעשה והבוקר יוגש נגדם כתב אישום

 

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר ארוע שוד אלים, של תושב חיפה שהותקף ונשדד על ידי 2 חשודים.

מהחקירה עולה כי הקורבן, תושב חיפה בשנות ה- 30 לחייו, קבע לבצע עסקת חליפין של מטבע זר בשווי של כ- 10,000 שקל, כאשר בעת המפגש עם שני החשודים, השניים תקפו אותו, ריססו אותו בגז מדמיע, שדדו ממנו אלפי שקלים במזומן ונמלטו מהמקום באמצעות רכבם.

בתוך כך, שוטרי תחנת עכו שבצעו פעולות חקירה ראשוניות, עצרו את שני החשודים בביצוע המעשה, תושבי עכו (25,27) ותפסו את הרכב באמצעותו ביצעו את העבירה לטובת הליך חילוט.

בתום חקירה מאומצת שכללה, גביית עדויות, סריקת מצלמות אבטחה ושימוש באמצעים טכנולוגיים מגוונים, הוגשה אתמול הצהרת תובע נגד שני החשודים, כאשר הבוקר יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות