נקבע הרכב המועצה הדתית בקריית ביאליק. זו המועצה הדתית הראשונה שאושרה בקריות

בקריית ביאליק אושר הרכב המועצה הדתית על ידי שר הדתות, מתן כהנא. המועצה שתכלול 7 חברים, בהם 3 נשים, היא הראשונה שאושרה בין כל הקריות

השר לשירותי דת, מתן כהנא, הודיע על הרכב המועצה הדתית בקריית ביאליק, לפי חוק שירותי הדת היהודיים. זהו ההרכב הראשון בין כל המועצות הדתיות בקריות שאושר על ידי השר לשירותי דת.

המועצה כוללת 7 חברים, ביניהם 3 נשים. בהרכב המועצה ישנה נציגה של היהדות הקונסרבטיבית ונציג הקהילה האתיופית בעיר כיו"ר המועצה הדתית  נבחר שמעון אזריאל וזוהי הקדנציה השלישית שלו. כסגן יו"ר המועצה נבחר עו"ד שגיא לגסה, נציג הקהילה האתיופית בעיר. בפעם הראשונה נבחרה אישה לתפקיד  הגזברית ומורשת חתימה – קלודין אוחנה.

ראש העיר אלי דוקורסקי בירך על הרכב המועצה הדתית החדש המבטא את הפלורליזם הקיים בקריית ביאליק: " אני שמח כי במועצה הדתית מתוך 7 נציגים נבחרו 3 נשים שאחת מהן תשמש כגזברית ומורשת חתימה".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות