4 שנות מאסר בפועל נגזרו על יבגני בביץ, תושב קריית מוצקין, שגנב מקשישים חסרי ישע תוך סימומם ותישתושם וגניבת כספיהם ורכושם

יבגני בביץ בן ה-41 מקריית מוצקין ישלח לארבע שנות מאסר, לאחר שבאופן שיטתי נכנס עם שותפה לפשע לביתם של קשישים שחיו בגפם, סימם ותשתש אותם וגנב מהם כספים ורכוש

בית המשפט המחוזי מרכז היום גזר על יבגני בביץ, תושב קריית מוצקין בן 41, ארבע שנות מאסר לאחר שהורשע בגניבת כסף מקשישים, תוך שימוש בחומרים בעלי השפעה מרדימה. כמו כן הורשע בביץ בשעתו בהונאה בכרטיסי חיוב, קשירת קשר לפשע, ושלילת כושר התנגדות לשם ביצוע עבירה. נוסף על כך נגזרו עליו עונש מאסר על תנאי, קנס כספי בסך 10,000 שקל, ופיצוי כספי בסך 7,500 שקל לכל אחד מנפגעי העבירה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד אפרת פאר מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), ניהל הנאשם את חברת סיגמה אימפולס בע”מ, העוסקת בשיווק מכשירי פיזיותרפיה. במספר רב של הזדמנויות שונות פעל הנאשם – עם עובדת נוספת בחברה, ילנה קרוצ’נוק – בשיטתיות, במטרה לגנוב מקשישים סכומי כסף גדולים, תוך שהם משתמשים בחומרים בעלי השפעה מרדימה על מנת להקל על ביצוע העבירות.

הנאשם וקרונצ’וק נהגו להגיע לבית הקשישים, כאשר היא דפקה על דלתם, הציגה עצמה כמי שמעוניינת למדוד את לחץ הדם שלהם – ואז הגישה להם כדורי שינה, תוך מצג שווא כי מדובר בכדורים להפחתת לחץ דם. בהמשך, ולאחר שהקשישים היו נתונים במצב של ערפול, נכנס הנאשם גם הוא אל הדירה, ויחד חיפשו אחר כסף מזומן שאותו גנבו מהקשישים וכן וכרטיסי אשראי שבאמצעותם משכו כסף מחשבון הבנק שלהם.

בסיומו של ניהול הליך הוכחות הורשע הנאשם בחמישה מתוך תשעה אישומים שהופיעו בכתב האישום: שלילה וניסיון שלילה של כושר ההתנגדות לשם ביצוע עבירה בצוותא, גניבה בצוותא חדא, קשירת קשר לפשע, הונאה בכרטיס חיוב בצוותא חדא, וקשירת קשר לעוון.

לפי הפרקליטות, הנאשם ושותפתו בחרו בקפידה את הקשישים שבהם בחרו לפגוע – כולם מתגוררים בגפם ובגיל מתקדם ונמנים על האוכלוסייה החלשה, הקלה והחשופה ביותר לפגיעה. כמו כן עמדה הפרקליטות על כך שהנאשמים העמידו את הקשישים בסכנה בעצם מתן הכדורים, זאת מפאת גילם ומצבם הבריאותי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות