יהיה תאריך לפינוי? ביום ראשון יתקיים דיון בממשלה בנושא עתיד מפרץ חיפה. עו"ד שרית גולן: "נרגשים מהבאת הצעת ההחלטה להבראת מפרץ חיפה לשולחן הממשלה אך לצד כל אלו, אנו באיגוד נמשיך לפעול ביד קשה כנגד המפעלים המזהמים עד לפינויים ממפרץ חיפה."

עוד אמרה יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה, עו"ד שרית גולן, בתגובה לקראת הדיון בממשלה ביום א בנושא עתיד מפרץ חיפה: "הצלחנו לרתום גם את שרי הממשלה, הקודמת והנוכחית, להחליף דיסקט ולא לפחד לדבר על הבראת מפרץ חיפה לרבות סגירת בז"ן."

האם מילים לחוד ומעשים לחוד? נכון שביוני האחרון התפרסם דו"ח ועדת מנכ"לים שקבע כי בז"ן יפונה בתוך עשור, אך מסתמן שביום ראשון הקרוב, הממשלה אכן תדון בנושא מפרץ חיפה אך לא תנקוב בתאריך לפינוי בזן אלא בתכניות עבודה.

יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה, עו"ד שרית גולן, בתגובה לקראת הדיון בממשלה ביום א בנושא עתיד מפרץ חיפה: "לפני חמש שנים עוד נלחמנו כנגד הרחבת התעשייה הפטרוכימית לרבות נסיון להקמת מתקני ייצור חדשים. מאז לא רק שניצחנו אותם בבית המשפט העליון וגייסנו את כל 12 הרשויות במטרופולין חיפה והקריות לקידום המטרה לסגירת התעשייה הפטרוכימית, הצלחנו לרתום גם את שרי הממשלה, הקודמת והנוכחית, להחליף דיסקט ולא לפחד לדבר על הבראת מפרץ חיפה לרבות סגירת בז"ן. אנו נרגשים מהבאת הצעת ההחלטה להבראת מפרץ חיפה לשולחן הממשלה ומברכים את ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד ואת שותפיו לשולחן הממשלה על קידום הנושא בחודשים האחרונים. לראשונה בתולדות המדינה ישנה חשיבה אסטרטגית במסגרת תוכנית כוללת לאזור המפרץ שבאה לשנות את פניו. יחד עם זאת, זוהי רק יריית הפתיחה לתהליך היערכות משק האנרגיה אשר אנו מצפים שיסתיים בתוך חמש שנים לכל היותר, על מנת שניתן יהיה להפסיק את פעילות הזיקוק במפרץ חיפה בהקדם האפשרי ואנו מצפים מכלל משרדי הממשלה הנוגעים בעניין להתגייס לכך. לצד כל אלו, אנו באיגוד נמשיך לפעול ביד קשה כנגד המפעלים המזהמים עד לפינויים ממפרץ חיפה."

בזן. צילום ניוזים בזן. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות