תכירו את התינוק שנולד לפני שעה ברמב"ם בשעה 2.22 ב-22.2.2022 ועם 22 מעלות בחדר

כשהשעון שעל הקיר מראה: 22.2.2022, בשעה 22 דקות אחרי שתיים והטמפרטורה בחדר 22 מעלות, לא נותר אלא לומר מזל טוב לבן של ליאן ורם שנולד כך לפני שעה

 

ליאן (33) ורם (33) כהן, תושבי חיפה, הפכו לפני שעה קלה להורים בפעם השנייה אחרי שנולד להם בן ברמב"ם.
מעבר לאירוע המשמח בפני עצמו, לזוג כהן יש סיבה נוספת להתרגש. אפילו שתיים… בנם נולד בתאריך ייחודי, ה-22.2.22, ובשעה מיוחדת במינה בהתאמה – 22 דקות אחרי שתיים בצהריים.
האם הטרייה, שילדה בניתוח קיסרי, מאוד רצתה ללדת בתאריך האמור: "התקשרתי לתאם את הניתוח והציעו לי את התאריך הזה", היא מספרת, "היינו אמורים להיכנס לחדר הניתוח בעשר בבוקר, אבל מכל מיני סיבות הניתוח נדחה ויצא שהתקיים בשתיים ו-22 דקות. זה מדהים לראות את רצף הספרות האלה על הקיר. אפילו הטמפרטורה בחדר עמדה על 22 מעלות".

לדבריה של כהן, המספרים הופכים לחלק בלתי נפרד מסיפור הלידה שלה: "זה נדיר, זה מטורף. אלו נסיבות באמת לא רגילות. יש לנו סיפור לידה מיוחד וילד מיוחד שהגיע בסופה".

 

בתמונה: ליאן ורם כהן, ובנם שזה עתה נולד ברמב"ם.
בתמונה: השעון שעל קיר חדר הלידה
צילום: באדיבות דוברות רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות