צפו: סגן השרה, יאיר גולן גורם לסערה גדולה, שוב, לאחר שכינה תלמיד מתיכון נשר: "סכנה לביטחון ישראל". ראש עיריית נשר שוחח עם גולן ותבע ממנו שיתנצל בפני התלמיד

חה"כ וסכן שרת הכלכלה, יאיר גולן, שוב גורם לסערה. לאחר שכינה מתנחלים "תתי אדם" ונאלץ להתקפל ולהתנצל, עתה הוא מכנה תלמיד מתיכון נשר "סכנה לביטחון מדינת ישראל", לאחר שהתלמיד טען כי צה"ל צריך לנהוג ביד קשה כלפי מתפרעים. בעיריית נשר שוחחו עם גולן ותבעו שיתנצל בפני התלמיד, דבר שטרם קרה

סגן שרת הכלכלה וחה"כ מטעם מרץ, האלוף במיל. יאיר גולן שוב מחולל סערה בגלל דבריו. רק לפני שבועות ספורים חולל סערה כשכינה את המתנחלים "תתי אדם" ונאלץ להתנצל והיום מחולל סערה גדולה שוב, כשהוא מכנה תלמיד מתיכון מקיף נשר, בשם רז: "אתה מסוכן לביטחון מדינת ישראל".

במסגרת סמינר שיזם בית הספר מקיף נשר לתלמידים המתגייסים לצה"ל, יצאו תלמידי בית הספר התיכון העירוני לטיול בירושלים המחבר את הישראליות לשורשים היהודיים, שואה, אזרחות וציונות. נפגשו תלמידי בית הספר עם חברי כנסת יאיר גולן ממרץ ואופיר סופר מהציונות הדתית.

במהלך המפגש עם גולן התבטא אחד התלמידים בשם רז ואמר שצה"ל צריך להגיב ביד חזקה כלפי התפרעויות של מפירי סדר ערביים ואם מאידך לא יתפרעו המדינה צריכה לתת להם יחס טוב.

סגן השרה יאיר גולן אז פנה לתלמידים ואמר: " מה שרז אומר שאם יעשו בעיות, הם יקבלו בראש ואם יהיו שקטים נתייחס אליהם טוב. ואני אומר לכם שרז הוא סכנה לביטחון ישראל".

התלמידים שנכחו במקום היו נסערים מדבריו של גולן, שמצידו לא הרפה וחזר על כך שהתלמיד הוא "סכנה לביטחון מדינת ישראל".

הדברים האלו גרמו לסערה גדולה בקרב התלמידים והמורים. דברים אלו הגיעו לאזני ראש עיריית נשר, רועי לוי וראשי מערכת החינוך בעיר שפנו מייד לחה"כ גולן ותבעו ממנו במיידי שיתנצל בפני התלמיד, דבר שטרם קרה.

כך אמרו היום בעיריית נשר והגיבו בתקיפות לדברי יאיר גולן: "עיריית נשר מגנה את אמירתו של חה"כ יאיר גולן כלפי תלמיד בית הספר ובשיחה שהתקיימה עימו דרשה את התנצלותו על אמירה מקוממת זו.

"במסגרת סמינר שיזם בית הספר לתלמידים המתגייסים לצה"ל יצאו תלמידי בית הספר התיכון העירוני לטיול בירושלים המחבר את הישראליות לשורשים היהודיים, שואה, אזרחות וציונות. נפגשו תלמידי בית הספר עם חברי כנסת יאיר גולן ממרץ ואופיר סופר מהציונות הדתית . במהלך שיח שהתקיים עם התלמידים התבטא חה"כ יאיר גולן באופן בלתי ראוי ומבזה כלפי תלמיד בית הספר.

"בשיחה שהתקיימה היום עם חבר הכנסת נאמר לו שמערכת החינוך בעיר מצפה ממנו לקחת אחריות על אמירתו האומללה ולהתנצל עליה באופן שאינו משתמע לשתי פנים.
העיר נשר מאז ומעולם ידעה להכיל את ריבוי הדעות במדינת ישראל כל עוד הם אינם שוללים את קיום המדינה ולראיה אחוז המתגייסים לצה"ל בעיר נשר הוא מהגבוהים במדינת ישראל. אנו משקיעים משאבים רבים בחינוך לערכים ולגיוס לצה"ל ומאמינים ביכולתם של בני הנוער שלנו לבחור את דעותיהם ובחירותיהם האישיות".

מלשכתו של יאיר גולן טרם נמסרה תגובה.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות