שיא מאושפזי קורונה במרכז הרפואי לגליל מתחילת המגיפה: 115 חולים, מתוכם 52 במצב קשה

52 חולים במצב קשה, ביניהם 11 במצב קריטי ושיא של 115 חולים מאושפזי קורונה במרכז הרפואי לגליל. פרופ' ברהום: "מחלקות הקורונה עמוסות מאוד, וכך גם המחלקות הפנימיות ומחלקות טיפול נמרץ. נצטרך למצוא פתרונות"

 

במרכז הרפואי לגליל בנהריה מאושפזים 115 חולי קורונה, מתוכם 52 במצב קשה, כולל 11 במצב קריטי (מונשמים ועל סף הנשמה). כמו כן מאושפזים 17 חולים במצב בינוני ו-46 במצב קל.
מדובר בכמות הגדולה ביותר של חולי קורונה המאושפזים במרכז הרפואי מאז תחילת המגפה לפני כשנתיים.
מרבית מחלקות הקורונה מלאות כמעט עד אפס מקום, ובהן מחלקות כתר ד' (40 חולים) וכתר ב' (37), שנפתחו במקום מחלקות פנימיות. גם מחלקת כתר גריאטריה, הכוללת 21 חולים, מלאה עד אפס מקום.
מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום: "המצב הנוכחי מאתגר אותנו מאוד. לא רק שמחלקות הקורונה מלאות, אלא שגם המחלקות הפנימיות ומחלקות טיפול נמרץ עמוסות ביותר, שם אנו רואים חולים הסובלים מתחלואת חורף. עדיין לא פתחנו מחלקת קורונה נוספת וגם לא הפסקנו פעילות אלקטיבית (לא דחופה), אך אנו מבצעים כל העת הערכה מחודשת במטרה למצוא את הפתרונות הטובים ביותר".
יצוין כי נכון לעכשיו ישנן ארבע מחלקות קורונה ייעודיות במרכז הרפואי ושתי יחידות קטנות (כתר יולדות וכתר ילדים).

 

צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות