מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' ברהום מתריע: "אנו קרובים לקצה גבול היכולת"

מחלקת קורונה רביעית נפתחת היום במרכז הרפואי לגליל בנהריה.בבית החולים 90 חולי קורונה, מתוכם 30 במצב קשה, כולל שישה מונשמים ועל סף הנשמה. מנהל ביה"ח מתריע: "אנחנו על סף קצה גבול היכולת"

במרכז הרפואי לגליל בנהריה נרשמה עלייה משמעותית מאוד במספר חולי הקורונה המאושפזים. נכון לעכשיו מאושפזים בבית החולים 90 חולי קורונה, מתוכם 30 במצב קשה, כולל שישה מונשמים ועל סף הנשמה. בין חולי הקורונה שש נשים לפני או אחרי לידה, כולן במצב קל.
בעקבות העלייה בתחלואה, כמו גם העובדה ששלוש מחלקות הקורונה מלאות, הנחה מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, את הצוותים לפתוח מחלקת קורונה רביעית, במקום אחת המחלקות הפנימיות.
מדובר במחלקה הפנימית השנייה שתוסב לקורונה, מתוך שש מחלקות.
פרופ' ברהום: "השילוב בין תחלואת הקורונה לתחלואת החורף, ובמיוחד קצב ההידבקות הגבוה בקורונה, מביא אותנו לקצה גבול היכולת, ואולי ניאלץ להפסיק את הפעילות האלקטיבית".

צילום: ביה"ח נהריה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות