בעקבות המתווה החדש: עיריית חיפה תחלק השבוע כ- 800 אלף ערכות אנטיגן לתלמידים

בהתאם למתווה החדש עליו החליטה הממשלה, יחל מחר מבצע עירוני בחיפה, שבמסגרתו יופצו מאות אלפי ערכות אנטיגן לבתי הספר היסודיים, לגנים ולמסגרות הרווחה ברחבי העיר.קליש רותם: ״אנו נפעל מסביב לשעון כדי לספק את הערכות בזמן לכלל מוסדות החינוך ומסגרות הרווחה״

על פי החלטת הממשלה, תכנית ״בודקים ולומדים״ שתחל השבוע במערכת החינוך, תחליף את מדיניות הבידודים הקיימת כיום, ובמסגרתה עיריית חיפה תחל במבצע חלוקה של כ-800,000 בדיקות אנטיגן עבור התלמידים והצוותים החינוכיים בבתי הספר היסודיים, הגנים ומסגרות הרווחה בעיר.

לפי המדיניות החדשה, שנועדה לשמור ככל הניתן על רצף לימודי במצב של תחלואה, כל תלמיד/ה ואיש צוות חינוכי יקבלו ערכה של 20 בדיקות אנטיגן ביתיות ויידרשו לבצע שתי בדיקות כל שבוע, לפני ההגעה ליום הלימודים.

תלמיד שתוצאת הבדיקה שלו שלילית – יגיע למוסד החינוכי לשגרת לימודים.
תלמיד שתוצאת הבדיקה שלו חיובית – לא יגיע ללימודים וייגש להיבדק בתחנת בדיקה מפוקחת.
תלמידים שנחשפו לתלמיד מאומת לא יידרשו עוד להכנס לבידוד.

כמו כן, כ- 134 אלף ערכות יחולקו על ידי מינהל הרווחה בעיריית חיפה למטופלי רווחה במסגרות השונות בעיר.

ראש העיר עינת קליש רותם: ״החלוקה תתבצע במסגרת מבצע לוגיסטי מורכב, שבו יקחו חלק כלל אגפי העירייה כדי לאפשר חזרה ללימודים במסגרת החדשה. אנו נפעל סביב השעון על מנת לספק את כל הערכות בזמן לכלל מוסדות החינוך ולמסגרות הרווחה בעיר, מתוך תקווה שגל זה ידעך במהרה״.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות