ראש עיריית קריית ביאליק ממשיך להילחם בשריפות הפיראטיות ובשיחה עם השרה להגנת הסביבה ביקש להגביר את האכיפה

בשיחת זום שקיים ראש עיריית קריית ביאליק עם השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, הציג בפני השרה את בעיית השריפות הפיראטיות בכפרים הערביים הסמוכים אשר גורמות לתחושת חנק ובעיות נשימה, מעלות באופן קיצוני את זיהום האוויר באזור הקריות וביקש ממנה אכיפה לאורך כל שעות היום

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי נפגש אתמול (18.1.2022) עם השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, בנוגע לנושאים סביבתיים בוערים. הישיבה התקיימה בזום עקב מגבלות הקורונה.

דוקורסקי הציג בפני השרה את בעיית השריפות הפיראטיות בכפרים הערביים הסמוכים אשר גורמות לתחושת חנק ובעיות נשימה, מעלות באופן קיצוני את זיהום האוויר באזור הקריות  כולל בקריית ביאליק.

השרה זנדברג ציינה כי בכוונת המשרד להגביר את האכיפה במגזר הערבי ולהכפיל את מספר הפקחים ביחידת המשטרה הירוקה.

דוקורסקי ביקש מהשרה לעדכן את ראשי הרשויות בקריות על הפעולות שנוקט המשרד באופן תדיר ומתמיד. כמו כן, ביקש דוקורסקי לבצע אכיפה לאורך כל

שעות היממה.

נושא נוסף שהעלה ראש העיר בפני השרה הינו נושא של הוצאת עמדות מיחזור לבקבוקים ברחבי העיר כתוצאה מהרחבת חוק הפיקדון ועקב כך דרישה להגברת פינוי הפחים הכתומים. השרה זנדברג הנחתה את סמנכ"ל המשרד לפעול מול תאגיד "תמיר", האחראי על פינוי הפחים הכתומים במדינת ישראל, על מנת שיענו לבקשת ראש העיר.

בנוגע לתוכנית המשרד המתייחסת לאזור המפרץ כאזור אוויר נקי, ביקש דוקורסקי להכליל את כביש 22, כביש עוקף קריות, בתוכנית, דהיינו, לא לאפשר מעבר כלי רכב כבדים בדרך זו.

דוקורסקי: "כביש 22 היסטורית ניקרא כביש עוקף קריות, למרות שמזמן הוא הפך לכביש חוצה קריות, כאשר לשני צידיו שכונות מגורים גדולות בעלות אלפי יחידות דיור. גם מבני ציבור וחינוך סמוכים לכביש זה, כך שישנה חשיבות רבה להכליל את הכביש בתוכנית אוויר נקי ". השרה זנדברג הבטיחה להיפגש עם שרת התחבורה לטובת העניין.

עיריית קריית ביאליק הייתה אחת הערים הראשונות בארץ שקבעה חוק עזר עירוני האוסר על שימוש בכלים חד פעמים במרחב הציבורי. דוקורסקי ביקש סיוע המשרד בהכנת תשתיות לשטיפת כלים רב פעמים בפארקים ציבוריים בעיר ולטובת הסברת הנושא . השרה זנדברג הבטיחה לפרסם "קול קורא" לקידום הנושא.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מודה לשרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, על פגישת עבודה מועילה ומוצלחת. הזמנתי את השרה לבקר בקריית ביאליק כדי להתרשם מקרוב מהתפתחות העיר וצעדינו לשמור על עירנו נקיה וירוקה".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות