מנצחים מיוחדים- טורניר כדורגל ראשון לנערים עם צרכים מיוחדים התקיים בנשר

באצטדיון נשר התקיים אמש טורניר כדורגל מיוחד וראשון מסוגו בארץ, בו התמודדו קבוצות מגוונות המשלבות נערים ונערות עם ובלי צרכים מיוחדים

אצטדיון נשר אירח אתמול (ב') טורניר כדורגל של נערים ונערות שעד לא מזמן בכלל לא ידעו איך לבעוט בכדור. הפרוייקט הייחודי של עמותת "שער שוויון" מעניק לחניכים בעלי צרכים מיוחדים אפשרות להתאמן ולהתחרות בכדורגל. עיריית נשר וקבוצת עירוני נשר הרימו את הכפפה והקימו קבוצה של נערים עם צרכים מיוחדים כחלק ממועדון הקבוצה. אמש כאמור, הקבוצה של נשר התחרתה בפעם הראשונה בטורניר הייחודי מול קבוצות מכרמיאל וממעלות.

התוכנית המיוחדת שנקראת "שווים ניצחון" מקנה לחניכים ליווי מקצועי, הדרכה ואימונים לצד ליווי רגשי ועזרה בהתמודדות עם קשיים שבחיי היום יום. לצד ההורים הנרגשים והמאמנים ניתן היה למצוא אתמול בקהל גם את נס זמיר, שחקן הפועל חיפה בכדורגל שהגיע לעודד ולשחק עם הקבוצות.

שווים ניצחון. צילום דוברות עיריית נשר

אדווה קאופמן, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק השירותים החברתיים בעיר " לפני 3 שנים כשקיבלתי את תיק השירותים החברתיים בעיר, לא הייתה קיימת בעיר אף פעילות עבור ילדים עם צרכים מיוחדים. מבחינתי זו זכות להיות שותפה להגשמת החזון הזה שהוביל ראש העיר, עבור המשפחות ועבור הילדים. המטרה שלנו היא לגרום אושר לילדים ולגרום למשפחות להבין שהן אינן לבד."

איתמר חיים מלמד, מנהל התוכנית "בטורניר בו השתתפו קבוצות מנשר, כרמיאל ומעלות השתתפו מעל ל-50 שחקנים והוא מהווה יום שיא לפעילות. המטרה היא לאפשר שילוב של מגוון אוכלוסיות בחברה הישראלית באמצעות קבוצות כדורגל ואני מודה לעיריית נשר שהייתה הראשונה להרים את הכפפה"

שווים ניצחון. צילום דוברות עיריית נשרשווים ניצחון. צילום דוברות עיריית נשר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות