בעזרת עד מדינה המשטרה לכדה את שלושת רוצחיו של מהראן מוגרבי בחיפה. דרסו אותו ולאחר מכן ירו בו

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח מהראן מוגרבי, תושב חיפה בתאריך 1.10.21 בעיר. במסגרת החקירה גייסה המשטרה עד מדינה והבוקר הוגשה הצהרת תובע נגד שני תושבי העיר ועד המדינה, החשודים ברצח

 

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כ- 3 חודשים, עם קבלת דיווח בדבר תושב חיפה שנורה ברחוב קיבוץ גלויות בעיר.

מהחקירה עולה כי הקורבן, תושב חיפה בן 39 נדרס על ידי רכב בעת שרכב על אופניו ברחוב קיבוץ גלויות בעיר. לאחר דריסתו, בעת שנפל מאופניו יצא מהרכב אחד החשודים, אשר ירה בקורבן מספר פעמים ופצע אותו באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה). הקורבן פונה למרכז הרפואי רמב"ם בעיר שם נאלצו לקבוע את מותו.

במסגרת החקירה שנוהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כרמל, נגבו עדויות רבות, נסרקו מצלמות אבטחה ונעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים מגוונים העומדים לרשות המשטרה. כל אלה הביאו לחשיפתם ומעצרם של 3 החשודים בביצוע המעשה, שניים מהם תושבי חיפה (26,33), עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, כאשר בחיפוש שנערך בבתיהם של החשודים נתפסו ממצאים הקושרים אותם לעבירה המיוחסת להם.

לאחר מעצרם של החשודים גוייס עד המדינה, כאשר בתום חקירה מאומצת וסבוכה וכאמור, בסיוע עד המדינה ולאחר שמעצרם של החשודים הוארך מעת לעת לתקופה כוללת של 49 ימים באישור היועץ המשפטי לממשלה, הגישה הבוקר פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשודים לבית המשפט השלום בחיפה כאשר בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

 

צילום: רשת פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות