בישוב בצפון: פעוט בן 3 נורה למוות מירי תועה בגן שעשועים לעיני אמו

עוד קורבן חף מפשע כתוצאה מהאלימות המשתוללת בחברה הערבית, הפעם פעוט בן 3 דנורה למוות לעיני אמו, בזמן ששיחק בגן שעשועים בישוב הבדואי בגליל, ביר אל מכסור

בשעה 12:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פעוט בן 3 מחוסר הכרה בגן שעשועים בביר אל מכסור, כתוצאה מתקרית ירי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לפעוט שנפצע אנושות והבהילו אותו לרמב"ם.

לפני זמן קצר, לאחר מאבק להציל את חייו, נקבע מותו של הפעוט ברמב"ם.

החובשים של מד"א יאפא גדיר ואחמד אבו אלהיגא סיפרו: "במקום הייתה המולה גדולה. הילד שסבל מפציעות חודרות ומדממות בגופו שכב מחוסר הכרה בגן המשחקים כשהוא ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי ויחד עם הפראמדיקים בניידת טיפול נמרץ פינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

הילד נפגע לעיני אמו בזמן ששיחק בגן המשחקים בישוב. ההנחה שנפגע מירי תועה. מדובר בעוד קורבן חף מפשע כתוצאה מהאלימות המשתוללת בחברה הערבית.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות