אביו של רס"ן חן פוגל ז"ל מחיפה מספר: "הוא הגיע לטיס בגלל הערכים שלו. פחדנו מהנסיעות, לא פחדנו שיהרג ממסוק"

ירון פוגל, אביו של רס"ן חן פוגל ז"ל טייס המסוק החיפאי שנהרג הלילה, מספר על בנו הבכור שאהב כל כך את המדינה: "הוא אמר לנו שהוא כל כך אוהב את הארץ, שהוא רוצה לחזור"

מנחמים רבים הגיעו משעות הבוקר לבית משפחת פוגל בחיפה, סמוך לשכונת ורדיה בחיפה עם היוודע מותו של הבן הבכור רס"ן חן פוגל, אחד משני טייסי המסוק שהתרסק אמש מול חופי חיפה- עיר הולדתו של חן, שכל כך אהב.

ירון, אביו של רס"ן חן פוגל ז"ל סיפר על הבחור הערכי שאהב יותר מכל את הארץ: "הוא גדל פה בחיפה, אחר כך נסענו לשנתיים לקנדה, הוא כל כך התגעגע לארץ שאחרי שנה חזר לישראל. הוא אמר לנו שהוא כל כך אוהב את הארץ, שהוא רוצה לחזור. זה בעצם מה שהחזיר אותנו.

"הוא עשה שנת שירות באופקים ואז הלך להתגייס לצה"ל. הוא היה כל כך ערכי שאמר 'אני אלך ואתגייס לטופ' כי זימנו אותו לקורס טיס למרות שהוא רצה סיירות. הוא אמר 'הזמינו אותי לקורס טיס, אז למרות שאני לא רוצה להיות טייס מה יש לי להפסיד. אני אתחיל מהטופ, ואם אפול, אפול לסיירות'. כמובן שהוא סיים קורס טיס".

ירון מספר שהפעם האחרונה שנפגש עם בנו הייתה בשבת האחרונה. האב מספר כי הבן חן היה שקוע כולו בצבא, והיה עסוק בתפקיד סגן מפקד הטייסת, שכל כך אהב.

האב ירון מספר שהם לא חששו לשלומו מעצם שירותו, אלא חששו יותר שתקרה לו תאונת דרכים: "חצי שנה אחרי שהם סיימו קורס טיס, בחור מהקורס שלו התרסק עם מסוק. ברוך השם הבחור הזה יצא מזה, הטייס שהיה עם הבחור הזה נפטר. היה יותר חשש מהנסיעות שהוא עשה. לא חשבנו שהוא ייפול ממסוק, חשבנו שתהיה לו תאונת דרכים".

הלוויתו של רס"ן חן פוגל תתקיים היום ב-15.00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות