הותר לפרסום: פוענח החיסול של איברהים בלקיס, שנורה למוות ברחוב בשכונת חליסה בחיפה, לפני כחודש וחצי

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח איברהים בלקיס בן ה-29 מחיפה, שנורה למוות לעיני תושבים סמוך למרכז מסחרי בשכונת חליסה בעיר, לפני כחודש וחצי.הוגשה הצהרת תובע כנגד חשוד במעורבות במעשה, תושב שפרעם

 

ראשיתה של החקירה בתאריך 24.11.21 בשעת ערב עם קבלת דיווח במוקד 100 על ירי אשר בוצע לעבר רכב ברחוב הגיבורים בחיפה. כתוצאה מהירי נפצע באורח אנוש תושב העיר, איברהים בלקיס בן 29 ובהמשך נקבע מותו בבית החולים.

פצוע שני, באורח קל, תושב העיר (23) אף הוא, פונה לקבלת טיפול רפואי. מהמקום נמלט רכב אשר על פי החשד היה מעורב בביצוע הירי וזה נעצר על יושבו (תושב שפרעם כבן 25) לאחר זמן קצר סמוך לצומת יגור.

מהחקירה עלה כי הרקע למעשה, על פי החשד, הוא סכסוך ואירוע אלימות קודם בהם היה מעורב הקורבן עם אחרים.

חקירה מאומצת שנוהלה ביחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף, בה הופעלו כלים חקירתיים וטכנולוגיים הביאה לאיסוף מגוון ראיות שהניחו תשתית ראייתית לפענוח הרצח.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בחיפה ולתקופה של כ -40 ימי מעצר באישור היועמ"ש עקב התארכות תקופת מעצר הימים והבוקר כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית משפט השלום בחיפה הצהרת תובע נגד החשוד לצורך הארכת מעצרו טרם הגשת כתב אישום בעבירות המיוחסות לו וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

צילום: רשתות חברתיות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות