המחלקה למורשת מהמזרח בראשות הרב אורי אוזן חבר מועצת העיר חיפה ומחזיק התיק, הפיקה ערב מיוחד לכאלפיים חוגגים שנהנו בהילולת הבבא סאלי המרכזית של חיפה

הרב אורי אוזן: "חיפה כבר לא אדומה- חיפה לובשת היום צורה של עיר עם סממנים יהודיים כמו שכל עיר בישראל צריכה להיות. אל תתפלאו שזה קורה, זה צריך ליהיות ככה מלכתחילה"

כאלפיים חוגגים הגיעו אמש לחגוג את הילולת הבבא סאלי המרכזית של חיפה באולמי "קאלה" בניצוחה של המחלקה למורשת מהמזרח בראשות הרב אורי אוזן, חבר מועצת העיר ומחזיק התיק. הערב התקיים ברוב פאר והדר בנוכחות כל רבני העיר חיפה בסימן האחדות. במת המזרח של רבני העיר הייתה המפוארת בהיסטוריה של העיר חיפה.

אלפי החוגגים שהגיעו עטו על הכרטיסים של הערב וכשבוע לפני האירוע אזלו כל הכרטיסים. החוגגים נהנו מתזמורת אנדלוסית בניצוחם של ארבעת הפייטנים המובילים בעולם הפיוט המרוקאי- משה לוק, שמעון סיבוני, משה דוואק וחי אלגרסי כאשר אורח הכבוד היה יו"ר תנועת ש"ס העולמית, הרב אריה דרעי, שהודה מקרב לב לראש העיר ד"ר עינת קליש רותם על שיתוף הפעולה עם נציג התנועה מקומי, הרב אורי אוזן. הערב נמשך עד חצות הלילה בשמחה גדולה תוך שמירה על כללי התו הירוק ואבטחה כבדה לשמירה על בטחונם של המשתתפים.

ראש העיר שלחה את ברכתה לאירוע: "אני שמחה על הקמת המחלקה למורשת מן המזרח לראשונה בחיפה בשיתוף עם האחד והיחיד שעושה ודוחף למען הציבור, חבר המועצה הרב אורי אוזן – איש ציבור נדיר. הייתי בכמה אירועים שעשתה המחלקה וראיתי את הצמאון והשמחה שלכם באירועים אלה. אירועים מושקעים ומקצועיים והתרחב לי לב."

 הרב אורי אוזן: "חיפה כבר לא אדומה- חיפה לובשת היום צורה של עיר עם סממנים יהודיים כמו שכל עיר בישראל צריכה ליהיות- אל תתפלאו שזה קורה – זה צריך ליהיות ככה מלכתחילה, חיפה לובשת היום צורה חדשה. המחלקה למורשת מן המזרח לקחה את לפיד היהדות דואגת להעביר אותו לכל בית בחיפה."

חוגגים את הילולת הבאבא סאלי בחיפה. צילום עצמיחוגגים את הילולת הבאבא סאלי בחיפה. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות