בואו נקשיב יחד למה יש לאנשים מאחורי המוגבלות לומר: הסרטון המרגש של עיריית נשר

צפו בסרטון בגובה העיניים שנוצר כולו מטקסטים של המצולמים על החוויות שלהם במרחב הציבורי

חודש המודעות לאנשים עם מוגבלות מגיע לסיומו ובעיריית נשר החליטו השנה לסכם אותו בסרטון קצת שונה, במקום לדבר על הנושא, בואו נקשיב יחד למה יש לאנשים מאחורי המוגבלות לומר.

את חודש המודעות לאנשים עם מוגבלות נועל השנה סרטון מיוחד של עיריית נשר. הסרטון שנוצר כולו מטקסטים של המצולמים על חוויות שלהם במרחב הציבורי, מציג מראה מעט עגומה.

כידוע, אנשים החיים עם מוגבלות מתמודדים עם קשיים סביבתיים רבים במהלך חייהם החל ממקומות ציבוריים שאינם מונגשים עבורם ועד להשפלה והתנהגות לא הולמת עקב מוגבלותם, כפי שעולה בתקשורת חדשות לבקרים.

השיח על אנשים עם מוגבלויות לרוב מתנהל מעל ראשם. לא פעם הדבר מוביל לתפיסה לא נכונה של המגבלה. בעיריית נשר הרימו את הכפפה ויחד עם צוות פעילי הנגישות כתבו, עיבדו וצילמו את התחושות הכנות של אנשים עם מוגבלות, בגובה העיניים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות