פקחי עיריית חיפה לכדו הלילה גנב אופניים סידרתי בשכונת בת גלים

פעילות משותפת של פקח עירוני של עיריית חיפה ושוטר הביאה לתפיסתו של חשוד שהיה דרוש לחקירה בגין פריצות, השחתת רכוש וגניבות אופניים בשכונת בת גלים בחיפה

 

במהלך משמרת לילה, סמוך לשעה שלוש וחצי לפנות בוקר הבחינו הפקח העירוני, חביב אלבז ושותפו השוטר בחשוד שברשותו שני זוגות אופניים, ברחוב השרון בשכונת בת גלים. כשראה את הניידת השליך החשוד, בשנות ה-50 לחייו, את אחד הזוגות מתחת לרכב ברחוב.
בירור העלה כי הוא דרוש לחקירה בתחנות המשטרה לוד וחיפה על התפרצויות, השחתת רכוש וגניבת אופניים חשמליים.
בחיפוש על גופו נמצאו כלי פריצה כדוגמת איזמיל, וכן כפפות, פנס ומנעולים פרוצים וגנובים. החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת חיפה.

מנהל אגף הפיקוח בעיריית חיפה, אילן חודידה: ״שיתוף הפעולה עם המשטרה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש כמכפיל כוח. נמשיך בכוחות משולבים לפעול למיגור הפשיעה בעיר ולהעלאת תחושת הביטחון של התושבים״.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות