גבר בן 46 הובהל לרמב"ם במצב קשה לאחר שצרך את הסם "נייס גאי" שגבה כבר מספר קורבנות

בן 46 הגיע אמש לרמב"ם עם דימום תת עורי נרחב שהעלה חשד שמדובר בבעיית קרישת דם, שהביאה למחנק וסכנת מוות. כל זאת בעקבות צריכת הסם "נייס גאי" שכבר גבה מספר קורבנות, רק באזור חיפה בחודשיים האחרונים

עוד מקרה דרמטי של נפגע סם "נייס גאי" – לחדר הלם הגיע אתמול גבר תושב הצפון בן 46 עם דימום תת עורי נרחב שהעלה חשד שמדובר בבעיית קרישת דם על רקע שימוש בנייס גאי.

לרופאים לא היה הרבה זמן להתלבט מכיוון שהדימום באיזור הצוואר לחץ על קנה הנשימה והגבר החל להיחנק. בניתוח חירום שבוצע בחדר הלם פתח רופא ממחלקת אף אוזן גרון של רמב"ם נתיב אוויר בגרונו של האיש כדי לאפשר לו לנשום והוא הועבר לטיפול נמרץ נשימתי. מצבו מוגדר קשה.

מאז תחילת ספטמבר הגיעו לקריה הרפואית רמב"ם קרוב ל-40 נפגעי סם "נייס גאי", שאליו לפיו החשד מוסיפים רעל עכברים שמסכן את חיי המשתמשים כי הוא חומר נוגד קרישת דם. נזכיר שעד היום שני מקרים הסתיימו במוות.

 

צילום: רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות