הידיד מקרית מוצקין: חיים צורי הוא ראש העיר הראשון שמתנדב לארגון הסיוע- 'ידידים'

בעקבות מקרי חירום ברחבי הצפון, החליט חיים צורי להרים את הכפפה: ״להציל חיים זה דבר עילאי ואני מודה לארגון ידידים על הנכונות והעבודה החשובה לאורך כל השנה״.

ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, הוא ראש העיר הראשון בארץ שמתנדב בארגון וזכה כי מנכ״ל ידידים יעניק לו את סיכת הארגון. סמנכ״ל ידידים, ליזי שטרן ומנהל סניף קריית מוצקין, העבירו סדנה בשטח לראש העיר על אופן חילוץ מרכב וצפו כיצד צורי לומד מהר ומבצע חילוץ מדויק, ובסוף כאמור, מנכ״ל הארגון, אלמסי, העניק לצורי את סיכת ארגון ידידים כאות הוקרה.

מנכ״ל ידידים, ישראל אלמסי: ״אני מברך את חיים צורי, שהוא ראשון ראשי הערים שהצטרף לארגון ידידים בדרכים, החשיבות של מתן כלים להצלת חיים ומעורבות אנשי ציבור בפעילות הזו תסייע לנו למנף את מערך המתנדבים ואת ההכרה בפעילות החשובה״.

ראש העיר, חיים צורי: ״תודה לארגון ידידים שעושה עבודה נפלאה למען האחר ואני שותף לצורך להעלות על סדר היום את פעילות הארגון. להציל חיים ולסייע לאחר אלו דברים שמאחדים את הקהילה״.

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, מתנדב בארגון ידידים סיוע בדרכים. צילום דוברותראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, מתנדב בארגון ידידים סיוע בדרכים. צילום דוברות

ידידים –סיוע בדרכים הינו ארגון המספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות, בדרכים ובבתים בשלל תחומים, בהם: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד. הארגון, הפועל בהתנדבות מלאה, מספק עזרה לזולת 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, למעט שבתות וחגים. ארגון ידידים פותח את דלתותיו בפני אזרחים המעוניינים להצטרף ולסייע בתחומים בהם הוא פעיל. להצטרפות חייגו 1230 מכל טלפון.

לאתר ידידים:  https://yedidim-il.org

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, מתנדב בארגון ידידים סיוע בדרכים. צילום דוברותראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, מתנדב בארגון ידידים סיוע בדרכים. צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות