בעקבות דבריו של עידן עופר, כי הוא תומך בפינוי מפעלים פטרוכימיים ממפרץ חיפה, יו"ר איגוד ערים, עו"ד שרית גולן: "הייתי מחכה עם השמפניות. עופר מנסה להעביר את כרמל אולפנים כמפעל לא פטרוכימי"

בעוד ארגונים ירוקים רבים מיהרו לברך על דברים שאמר עידן עופר, שהוא בעד פינוי המפעלים הפטרוכימיים ממפרץ חיפה, עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה, מזהירה מספין שעופר מכוון אליו: "עופר מנסה לעשות green wash למפעל כרמל אולפינים"

ארגונים ירוקים רבים ברכו על הדברים שאמר הבוקר ל"דה מרקר", עידן עופר, בעל השליטה בבז"ן כי: “אני תומך במתווה לפינוי התעשייה הפטרוכימית ממפרץ חיפה”.

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה אמרה בעקבות הצהרתו שלעופר כי הוא תומך בתכנית תמ"א 75 וסגירת בז"ן: "הבוקר גילינו שגם לעידן עופר ובעלי המניות ברור כי המהלך המתבקש הוא פינוי התעשייה הפטרוכימית ממפרץ חיפה. עם זאת, אני מציעה לא לפתוח את השמפניות. מבין הדברים נראה כי עופר מנסה לעשות green wash למפעל כרמל אולפינים (כאו"ל) ומנסה לצייר אותו כמפעל שאינו פטרוכימי. זו כמובן זריית חול בעיני הציבור. אמנם מגמת ייצור הבנזין נמצאת בירידה אך לעומת זאת מגמת ייצור הפלסטיק המזהם הולכת ועולה.
"פינוי המפעלים הפטרוכימיים ממפרץ חיפה זו האופציה היחידה שראוי לקיים ולקדם במסגרת תכנית תמ"א 75. מדינת ישראל חייבת ליישם את המלצת וועדת המנכ"לים במלואה ויפה שעה אחת קודם".

 

צילום: יח"צ

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות