עלייה של קרוב ל-90 אחוז במספר המשתמשים באתר עיריית חיפה החדש

אתר עיריית חיפה החדש עלה לאוויר בנובמבר וכבר נרשמה עלייה של קרוב ל-90 אחוזים במספר המשתמשים החדשים בו

מבדיקה שערכה עיריית חיפה לבחינת נתוני הכניסה לאתר העירוני החדש, עולה כי מאז שהושק האתר לפני כחודש, נרשמה עלייה של קרוב ל-90 אחוזים במספר המשתמשים החדשים בו, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עוד עולה, כי אחוז המשתמשים באתר במכשירי סלולר עלה ב-40 אחוז.

אתר העירייה החדש עלה לאוויר בסוף חודש אוקטובר לתקופת הרצה, והחל להופיע בתוצאות מנועי החיפוש בתחילת חודש נובמבר.

מבדיקה שערכה העירייה לבחינת נתוני הכניסה לאתר העירוני החדש, עולה, כי מאז שהושק האתר לפני כחודש, נרשמה עלייה של קרוב ל-90 אחוזים במספר המשתמשים החדשים בו, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. פערים אלו נובעים בעיקר מהתכנים הרבים החדשים שנוספו לאתר החדש, דוגמת: מידע על מופעי תרבות, אירועים, הודעות לתקשורת וכו'.

עוד עולה, כי אחוז המשתמשים באתר במכשירי טלפון סלולרי עלה ב-40 אחוז. עלייה מרשימה זו בנתוני הגלישה במובייל נובעת מעצם התאמת האתר החדש לשימוש במכשירים ניידים שונים, כגון טלפונים וטאבלטים וכן לשדרוג העיצובי שבוצע בו.

האתר העירוני החדש נועד לשפר את רמת השירות לתושבים ומציע חוויית משתמש ידידותית וחדשנית, שילוב תוכן וידאו ושפה גרפית עדכנית.
האתר מאחד בתוכו מספר אתרים עירוניים שהיו קיימים עד כה וכולל מנוע חיפוש חכם, אפשרות ליצירת קשר, הצגת "הודעות רצות" המתעדכנות באופן תדיר וכן מיפוי מקומות הבילוי, חופי הים, גינות הכלבים והמוזיאונים בעיר.

כמו כן, מציג האתר אזור אירועי תרבות, בו יכולים התושבים והמבקרים בעיר לקבל מידע על הנעשה בעיר במגוון נושאים: אמנות ותערוכות, הופעות מוזיקה, מופעי סטנד-אפ, אירועי משפחות וילדים, תיאטרון ועוד.

מאפיין נוסף באתר החדש הוא קטגוריית "שאלות ותשובות", הנותנות מענה לשאלות נפוצות בנושאים שונים, דוגמת: "כיצד נקבעת זכאות להנחה בארנונה?", "עברתי דירה – מה עליי לעשות?", היכן ניתן לראות את רשימת גני הילדים בכל שכונה?", "באילו שעות ניתן לחנות בחניות המסומנות ב"כחול-לבן?" ועוד.

במהלך השבועות הקרובים צפוי להתווסף לאתר מאפיין חדש, שיאפשר שיחה עם מוקדי העירייה השונים באמצעות צ'אט-בוט, באמצעותו יוכלו התושבים להתכתב באופן ישיר עם מוקדן ולקבל את המידע הרלוונטי עבורם.

האתר החדש: https://www.haifa.muni.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות