דרמה במועצת השינוי בחיפה: אביהו האן והירוקים הודיעו על פרישה מפתיעה הבוקר בשל חילוקי דעות

בהודעת ווטסאפ ששלח הבוקר, הודיע אביהו האן, יו"ר סיעת הירוקים בחיפה, כי הם פורשים ממועצת השינוי שמהווה אופוזיציה לראש העיר קליש. "בחודשים האחרונים התגברו חילוקי הדעות בינינו", הסביר. מועצת השינוי: "מצרים על התנהלות סיעת הירוקים"

הבוקר, סגן ראש העיר ויו"ר סיעת הירוקים אביהו האן, הודיע בהפתעה גדולה כי הוא וסיעתו עוזבים את מועצת השינוי שקמה כנגד לראש העיר, עינת קליש רותם.

האן בישר זאת בהודעה ששלח בקבוצת הווטסאפ של מועצת השינוי בה כתב: "בחודשים האחרונים התגברו חילוקי הדעות בינינו. איני רואה את המשך הפעילות במסגרת מה שמכונה מועצת השינוי. אני וחברי לסיעת הירוקים נמשיך לפעול לטובת תושבי חיפה כפי שאנו פועלים שנים רבות".

האן הוסיף עוד ואמר ל"ניוזים צפון": "הירוקים בראשותי לא הצטרפו למועצת השינוי בשביל להחליף רעה חולה אחת ברעה חולה אחרת. מה שמניע אותנו זה טובת העיר ואך ורק טובת העיר, שילבנו ידיים עם מועצת השינוי בשביל לקדם את העיר והיינו מוכנים לבלוע לא מעט צפרדעים בשביל זה. אנו נמשיך לפעול לטובת תושבי חיפה ולעשות כל מה שניתן כדי להרים את חיפה מהקרשים.
"בחודשים האחרונים ראיתי שמועצת השינוי לא הולכת למקומות הנכונים, יותר מדי שכרון כח שלא לטובת תושבי חיפה.
לא לשם כך תושבי העיר בחרו בנו. נפעל בשיתוף פעולה כם כולם בכל פעולה שתקדם את העיר. כך בפעילות שלנו להפעלת הכרמלית בשבת, שינוי היסטורי שיש לבצע כעת עם הממשלה החדשה.
"כך בנושא המרינה בבת גלים שאנו מברכים את שרת התחבורה ושרת הגנת הסביבה על שקיבלה את עמדתינו לשמור על חופי חיפה לטובת כל התושבים. וכך בשורה של פגישות עם תושבים, יזמים, נבחרי ציבור שחברי סיעתי ואני מבצעים יום יום.
הנאמנות שלנו לתושבי חיפה בלבד, ואנחנו נשקול את המשך צעדינו על פי מה שנכון לציבור ששלח אותנו למועצה".

ממועצת השינוי נמסר: "מועצת השינוי מצרה על התנהלות סיעת הירוקים של חיפה בראשותו של אביהו האן. לאורך כל הדרך פעלו חברי מועצת השינוי מתוך הבנה שהדרך לפעול לטובת תושבי העיר היא ממקום של שיתוף פעולה ויכולת להתגבר על מחלוקות. כך עשינו עד היום וכך נמשיך לעשות כדי להציל את העיר ולמנוע אשר ההתדרדרות של העיר בחינוך, בתברואה, ברווחה, הספורט, בתשתיות ועוד. אנחנו נמשיך בדרך שלנו ונשמח לשתף פעולה עם כל סיעה שתתמוך במטרה זו".

 

צילום: פרטי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות