מעקב סמוי הביא לתפיסת תושב חיפה נתפס בזמן שמכר אקדח וכדורים לא חוקיים לתושב עפולה בעבור אלפי שקלים

כתב תביעה כנגד שני חשודים תושבי חיפה ועפולה שנעצרו במהלך ביצוע עסקת נשק. תושב חיםה ניסה למכור אקדח לא חוקי לתושב עפולה. השניים נתפסו על חם עם הנשק ואלפי שקלים

כתב תביעה כנגד שני חשודים תושבי חיפה ועפולה שנעצרו במהלך ביצוע עסקת נשק. תושב חיםה ניסה למכור אקדח לא חוקי לתושב עפולה. השניים נתפסו על חם עם הנשק ואלפי שקלים

ראשיתה של החקירה בפעילות יזומה וסמויה של שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף בתחום עבירות רכוש במהלכה עלה כי תושב חיפה מעוניין למכור אקדח שנמצא ברשותו באופן לא חוקי לתושב עפולה. השניים קבעו להיפגש באזור הקריות כאשר את האקדח העביר החשוד לרשותו של אחיו, תושב קרית מוצקין, בכדי שישמור עליו עד ביצוע העסקה.

בתום חקירה סמויה ועם המעבר לשלב הגלוי עצרו בלשי ימ"ר חוף בתאריך 26.11.21 בקרית מוצקין במהלך ביצוע עסקת הנשק את שלושת החשודים, כאשר המוכר והקונה נעצרו ברכב ועימם האקדח, מחסנית טעונה בכדורים וכן כסף מזומן ישראלי וזר בסך אלפי שקלים. חשוד נוסף, אחיו של המוכר נעצר בסמוך. אלו נחקרו במשרדי הימ"ר בחשד להחזקת ונשיאת נשק, קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון לעסקה בנשק.

במהלך החקירה בה הופעלו כלים חקירתיים וטכנולוגיים נאספו ראיות במטרה לגבש תשתית ראייתית לצורך העמדתם לדין של שלושת החשודים, תושב חיפה (65), תושב קריית מוצקין (59) ותושב עפולה (28).

מהחקירה עלה כי המוכר והקונה, להם הכרות מוקדמת, ביקשו לבצע עסקת מכירת אקדח כאשר עד מועד ביצוע העסקה העביר המוכר את האקדח עטוף לאחיו על מנת שיחזיקו.

לבקשת המשטרה, מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה והבוקר כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה באמצעות המשטרה לבית משפט השלום בחיפה הצהרת תובע נגד שניים מהחשודים (המוכר והקונה) לצורך הארכת מעצרם טרם הגשת כתב אישום נגדם בגין עבירות בנשק ובנוסף בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. חשוד שלישי שוחרר בתנאים מגבילים.

 

בתמונה: האקדח שנתפס ברשות החשודים. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות