פיתרון זמני: עיריית חיפה הודיעה כי תממן זמנית את ההיסעים לתלמידי ביה"ס "מוריה ברקאי" והבטיחה לדאוג לבטיחותם

לאחר המחאה של ההורים והתלמידים בבית הספר "מוריה ברקאי" בשל מצוקת תחבורה למוסד וממנו וכן העובדה שהתלמידים נתונים להתעמרות מצד צעירים ערבים, הודיעה עיריית חיפה כי תממן זמנית היסעים לתלמידים, תדאג לבטחונם ועוד

מצוקת המקום בהסעות ילדים מנווה שאנן הלומדים בבית הספר הממלכתי- דתי "מוריה ברקאי" במושבה הגרמנית והעובדה שהילדים נאלצים להידחק באוטובוס בודד המסיע אותם לביתם בשל מחסור משמעותי במקומות, יצאו הורים וילדים להפגין מספר פעמים מול העירייה ובית ראש העיר. ההורים סיפרו כי ילדיהם נתונים גם לאלימות וזריקת אבנים לעברם מצד צעירים ונערים ערביים המתגוררים בעיר התחתית.

היום מודיעה עיריית חיפה תממן זמנית את ההיסעים לתלמידי בית הספר ״מוריה ברקאי״.

לפי העירייה: בעקבות פנייתה של ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, למשרד החינוך, סוכם כי בשבועות הקרובים תבדק זכאותם של תלמידי בית הספר ״מוריה ברקאי״ לתקצוב היסעים בוועדה העליונה של משרד החינוך. עד שתתקבל הכרעה בנושא, עיריית חיפה תממן את ההיסעים באופן זמני בלבד. לאחר החלטת הוועדה, תפעל העירייה על פי הנוהל המקובל על ידי משרד החינוך.

בנוסף, פנתה ראש העיר למשרד התחבורה וביקשה לתגבר את קווי האוטובוסים לבית הספר, הנדרשים לכלל תושבי העיר ולתלמידים בפרט.

במקביל, הורתה ראש העיר לגורמי העירייה השונים לבחון את ההיבטים הבטיחותיים בכל הקשור לכניסתם ויציאתם של הילדים מבית הספר: אנשי הביטחון והפיקוח שנמצאים מדי יום בשטח, מתכנני התחבורה שבוחנים את מיקום תחנת האוטובוס והעתקתו והיחידה לבטיחות בדרכים שפועלת עם הצוותים החינוכיים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות