הצוות הרפואי ברמב"ם ערך עצרת מחאה, בעקבות מקרה האלימות אמש כלפי הצוות הרפואי במחלקה האונקולוגית

בעקבות האלימות כלפי רופא ואחיות אמש במחלקה האונקולוגית ברמב"ם, היום קיימו הצוותים הרפואיים עצרת מחאה בפתח מיון בית החולים

הצוותים הרפואיים בבית החולים רמב"ם – אחיות ורופאים, התכנסו היום לפני הצהריים לעצרת מחאה ליד מחלקת המיון בבית החולים – מחאה על מקרה האלימות אמש נגד צוות של מחלקת אונקולוגיה שהוזעק לטפל בחולה שהחל לדמם במיטתו בחדר אשפוז במחלקה.

כאשר הצוות נכנס לחדר על מנת לטפל בחולה הוא הותקף בידי בני משפחה, הצוות נמלט מהחדר והזעיק מאבטחים ואת שוטר בית החולים שהותקפו גם הם.

בעצרת המחאה סיפר יו"ר וועד הרופאים ברמב"ם, פרופ' יהודה אולמן כי הרופא שהותקף הביע חשש לחייו עד כדי שפחד לנסוע חזרה לביתו בלילה בתום המשמרת. גם האחיות סיפרו על תחושת פחד עמוקה. נור איברהים, אחת מהאחיות שהותקפה אצמול בלילה בחדר האשפוז סיפרה על הזעזוע שחשה כשהותקפה בתוך חדר אשפוז בזמן שהיא מנסה להושיט סיוע למטופל.

 

צילום: דוברות רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות