תעודות הוקרה לפקח ופקחית באגף האכיפה של עיריית חיפה: הפקח תפס חשוד שביצע ירי והפקחית לכדה על חם פורץ לרכבים בעיר התחתית

בטקס חגיגי שנערך הבוקר בתחנת משטרת חיפה הוענקו לאחסאן ווהבה וליוסרא סאחורי, מפקחי אגף האכיפה העירוני, תעודות הוקרה על פעילותם המסורה למיגור הפשיעה בחיפה ולשמירה על ביטחון תושבי העיר

הבוקר (חמישי) העניקו מפקדי תחנת משטרת חיפה תעודות הערכה והוקרה לשני מפקחי אגף האכיפה העירוני של עיריית חיפה, אחסאן ווהבה ויוסרא סאחורי.

איחסאן ווהבה, העובד באגף האכיפה העירוני מזה מספר שנים, זכה לקבלת התעודה עבור מספר פעולות מוצלחות בהן היה מעורב בתקופה האחרונה, ביניהן אירוע ירי שאירע לפני כחודש, אשר במהלכו פעל ווהבה במהירות לאיתור החשוד בירי ולתפיסתו ובכך הפגין נחישות וחתירה למגע הראויים לשבח.

יוסרא סאחורי, העובדת באגף האכיפה העירוני מזה כשנה, זכתה לקבלת התעודה לאחר שבתחילת החודש הבחינה במהלך המשמרת ברעול פנים, המנסה לפרוץ לרכב בעיר התחתית. לאחר שהחל הפורץ להימלט, ביצעה יוסרא מרדף אחריו, אשר בסיומו הצליחה לעצור אותו ובכך הפגינה נחישות וחתירה למגע הראויים להערכה.

*אילן חודדה, מנהל אגף האכיפה בעיריית חיפה*: "עיריית חיפה שמה לה למטרה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה למען חיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר. יחד עם שוטרי משטרת ישראל נמשיך לפעול לאורך כל שעות היממה, למען השגת מטרה זו".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות