המשטרה עצרה זוג הורים שבנם הפעוט בן 14 חודשים הובהל לרמב"ם כשהתגלה שהוא סובל משברים בגופו ודימום פנימי

המשטרה עצרה בתחילת השבוע זוג הורים תושבי באקה אל גרביה בחשד שהתעללו ופגעו בבנם התינוק בן 14 חודשים, לאחר שהגיע לבית החולים רמב"ם עם שברים ודימום פנימי

 

המשטרה פתחה בחקירה בתחילת השבוע עם קבלת דיווח מהמרכז הרפואי רמב"ם בגין תינוק בן שנה וחודשיים שהובא לבית החולים עי הוריו כשהוא סובל משברים ודימום פנימי ונמצא כעת תחת השגחת צוות בית החולים כשהוא מורדם ומונשם.

עם התקדמות החקירה שמנוהלת בתחנת המשטרה בבאקה אל גרביה התגבר החשד לפלילים וזוג ההורים, תושבי העיר בשנות ה 20 לחייהם נעצר.
אתמול הוארך מעצרם של זוג ההורים בבית המשפט חדרה עד לתאריך 25.11.21 ולאחר ערעור הסנגורים בבימש המחוזי בחיפה נותרה הארכת המעצר על כנה וזאת לאחר שנקבע על ידי בימ"ש מחוזי כי קיים חשד לביצוע העבירות על ידי ההורים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות