35 שנים לנפילתו בשבי של רון ארד: עיריית נשר תקרא את פארק הפסלים על שמו

אמש בוועדת השמות והסמלים בנשר התקבלה ההחלטה ומעתה יקרא פארק הפסלים העירוני –פארק רון ארד. ראש העיר, רועי לוי, הודיע על כך לתמי ארד

 

ראש עיריית נשר, רועי לוי, פנה לאשת הנווט הנעדר- תמי ארד בבקשה להוקיר את שמו של רון בעיר נשר וללמד דרך כך את הדור הצעיר אודות מורשתו. אמש בוועדת השמות והסמלים העירונית התקבלה ההחלטה ומעתה יקרא פארק הפסלים העירוני –פארק רון ארד.

רק בחודש שעבר הודיע ראש הממשלה כי התבצע מבצע במדינת אויב, על ידי אנשי ארגון המוסד, שמטרתו לדלות מידע על המצאו של הנעדר רון ארד. אשת הנווט הנעדר, תמי ארד יצאה בהכרזה כי היא מבקשת מהמדינה ״לא לשלם מחיר״ להחזרתו של רון אם יתגלה כי הוא איננו בין החיים. עוד הוסיפה ארד כי לא סיכנו חיי אדם במבצע הנוכחי, זאת חרף פרסומיו של העיתונאי רוגל אלפרט בעיתון ״הארץ״.

מתוך ועדת השמות העירונית ״רון ארד הוא סמן עצוב למחיר שכל כך הרבה משפחות שילמו ומשלמות לקיומה של מדינת ישראל. הפצע הפתוח בגורלו הלא ידוע קשה מנשוא. אנו בעיר נשר מבקשים להוקיר את שמו בקריאת פארק הפסלים העירוני על שמו ולשלב פעילויות חינוך בפארק אשר ילמדו את הדור הצעיר אודות רון, אהבתו למדינה וההקרבה העצומה שחווה כל משפחת ארד.

 

תמונה: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות