אחרי שנתיים של סגרים: פסטיבל "החג של החגים" בחיפה חוזר

במהלך שלושה סופי שבוע בחודש דצמבר 2-4 | 9-11 | 16-18 יתקיימו שלל אירועי תרבות ואומנות ברחבי העיר חיפה, במסגרת פסטיבל "החג של החגים"

לאחר שנתיים רצופות בסגרים ואירועים מקוונים, יתקיים בחודש הבא פסטיבל חג החגים בחיפה. הפסטיבל הינו פרי יוזמה של בית הגפן – מרכז תרבות ערבי יהודי ושל עיריית חיפה, שהחלו במסורת בשנת 1993.

פסטיבל החג של החגים מתקיים זו השנה ה-28 בעיר חיפה, עיר של דתות, תרבויות, מאכלים ונופים, והוא יכלול אירועי אומנות, תהלוכות חג, קישוטי אור ברחובות, הבית של סנטה קלאוס, הופעות מוסיקה ומחול, סדנאות אומנים ועוד.

בנוסף לחגיגות הרב תרבותיות, המתוכננות בשדרות בן גוריון במושבה הגרמנית, לראשונה השנה עולה חג החגים גם לכרמל ומציע יריד כריסטמס ודוכנים בליווי אומנים, ברח' יפה נוף ובטיילת לואי, למשך 6 ערבים בשעות 17:00-23:00 בין התאריכים 25-30/12.

רדאר, יריד אומנים סובב הדר שכולו על טהרת האומנות המקומית, יתקיים במהלך סוף שבוע בתאריכים 9-11/12.
שלושה ימים של אמנות פלסטית, מיצגים, תערוכות, שיחי גלריה, סיורים ומופעים בעשרות חללי סטודיו בשכונת הדר ובכל מוסדות האמנות בשכונה: בית הגפן, מוזיאון העיר חיפה, בית האמנים ע״ש מארק שאגאל, הפירמידה – מרכז לאמנות עכשווית, הנביאים – בית ספר לאמנות, הקרן ועוד.

מצעדי חג המולד המסורתיים יעברו בין רחוב המגינים לשדרות בן גוריון וכן בואדי ניסנאס ביום שבת ה-18/12 וביום חמישי ה- 23/12.

עיריית חיפה תקשט את שדרות בן גוריון, ואדי ניסנאס ואת הכנסיות המרכזיות ברחבי העיר, ולצידן יעוטרו כיכרות ורחובות בחנוכיות מוארות.

ראש העיר עינת קליש רותם: ״חג החגים יוצא לדרך בחיפה, עשיר ושופע. יהיה שמח במושבה הגרמנית, בואדי, בבית הגפן ולראשונה גם בטיילת לואי עם סופי שבוע של תרבות ואומנות בשכונת הדר. בחיפה כמו בחיפה חוגגים כולנו יחד – עץ האשוח, החנוכייה והסהר לעולם ישארו ניצבים יחדיו״.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות