תושב חיפה בן 41 מת אמש כתוצאה משימוש בסם ה"נייס גיא", שכבר גרם למותם של עוד אנשים בחודשיים האחרונים

בן 41, תושב חיפה, הגיע במצב אנוש אמש לרמב"ם עם דימום מאסיבי עקב שימוש בסם "נייס גיא", שנמצא בו רעל עכברים. מותו נקבע לאחר זמן קצר ומתווסף למותם של עוד משתמשים בסם הזה בחודשיים האחרונים

אתמול בערב נקבע מותו של גבר בן 41 תושב חיפה בחדר הלם ברמב"ם שנפטר על פי החשד אחרי שימוש בסם נייס גיא. האיש הגיע תוך כדי החייאה מביתו, ומותו נקבע לאחר נסיונות החייאה שנמשכו בחדר ההלם ברמב"ם.

לדברי רופאי המיון הוא סבל מדימום מסיבי שמאפיין את הפגיעה במערכת קרישת הדם באירועים דומים בחודשיים האחרונים, שפגעו בעשרות משתמשים בנייס גיא בצפון.

מדובר בנפטר השני ברמב"ם כתוצאה ממה שמעריכים הוא שימוש בנייס גיא שהוסף לו רעל עכברים – בספטמבר נפטר תושב הצפון אחרי דימום מסיבי במוחו. ברמב"ם טופלו יותר מ-25 נפגעים מהסם בחודשיים האחרונים.

 

צילום אילוסטרציה: רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות