מרגש: סטודנטים מהאוניברסיטה הפתוחה חילקו צעצועים במחלקת ילדים לזכר שוטר יס"מ, בנה של סטודנטית במוסד

האם, אולגה ליופטמן: "במהלך הלימודים נהרג, בני ליאון, מאוד אהבתי אותו וזה היה שבר גדול עבורי, כעת שמחתי מאוד לראות את פניהם הקורנות של הילדות והילדים, זה הסב לי אושר רב."

סטודנטיות וסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה חילקו בשבוע שעבר צעצועים במחלקת הילדים בית חולים הדסה עין כרם בירושלים. חלוקת הצעצועים נעשתה ביוזמת אולגה ליופטמן, סטודנטית לתואר שני בלימודי דמוקרטיה בין-תחומיים, לזכרו של בנה, ליאון ז"ל, שהיה סטודנט באוניברסיטה הפתוחה ונהרג בעת שירותו כשוטר יס"מ, ובשיתוף אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה.

אולגה ליופטמן: "במהלך הלימודים נהרג, בני ליאון, מאוד אהבתי אותו וזה היה שבר גדול עבורי והחלטתי שאני מפסיקה ללמוד, אבל האוניברסיטה הפתוחה לא וויתרה עליי. ד"ר עידית גיל, מרכזת ההוראה של תואר שני פנתה אלי והציעה לי את עזרתה. היא העניקה לי ביטחון וגרמה לי לחזור בי מההחלטה. ד"ר גיל עזרה לי להתמודד עם הקושי, לסיים את הלימודים והציעה שננציח את זכרו של ליאון, עם גיוס תרומות של צעצועים למחלקת הילדים בבית החולים הדסה עין כרם. בשיתוף עם ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים, אספנו תרומות ורכשנו צעצועים ובשבוע שעבר, חילקנו אותם במחלקות אונקולוגית, טיפול נמרץ וכירורגיה. שמחתי מאוד לראות את פניהם הקורנות של הילדות והילדים, וזה הסב לי אושר רב. אני רוצה להודות לאוניברסיטה הפתוחה שהאמינה בי ועזרה לי להתגבר על התקופה הקשה הזאת ולפעול למען הנצחתו של בני, שלמד גם הוא באוניברסיטה הפתוחה לתואר ראשון בניהול וכלכלה".

ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "באנו לשמח והפעם בחלוקת צעצועים בבית חולים הדסה עין כרם. הפעילות הזאת הייתה מרגשת ונעשתה לזכרו של ליאון ליופטמן ז"ל שהיה סטודנט בפתוחה. בשיתוף המשפחה עשינו שמח לילדים במחלקות השונות. תודה למשפחה היקרה ולסטודנטיות והסטודנטים המדהימים שהגיעו לסייע."

סטודנטים וסטודנטיות מהפתוחה מחלקים צעצועים לילדים חולים. אלבום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות