החברה הכלכלית לחיפה מביאה בשורות ענק לעיר: ראיון עם אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית, על הספורטן, פארק מדעי החיים ופרויקט חיפה קאשבק (כתבת וידיאו)

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "זו פעם ראשונה שתהיה בריכה עירונית בעיר... נייצר הרבה מאוד מקומות עבודה בעיר ונדאג שהצעירים יישארו בעיר... יצרנו מנגנון שיפרגן ויתרום לעסקים החיפאים וגם לתושבים שקונים מהעסקים."

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "אלה החדשות הגדולת עבור העיר חיפה- הספורטן נרכש ע"י החברה הכלכלית לעיריית חיפה, זו פעם ראשונה שתהיה בריכה עירונית בעיר…. פארק מדעי החיים וההייטק- ייצר הרבה מאוד מקומות עבודה בעיר ונדאג שהצעירים יישארו בעיר… ופרויקט חיפה קאשבק- שההצלחה שלו הפתיעה גם אותנו- יצרנו מנגנון שיפרגן ויתרום לעסקים החיפאים וגם לתושבים שקונים מהעסקים."

החברה הכלכלית לחיפה הביאה בחודשים האחרונים בשורות גדולות לעיר חיפה, החל בשלב ב' של פארק מדעי החיים וההייטק במת"ם שמשווק לחברות המובילות במשק, דרך פרויקט חיפה קאשבק שהושק יחד עם מנהלת 2030 ועיריית חיפה שייצר מנגנון עזרה לעסקים החיפאים והפתיע בגדול ועד לבשורה האחרונה והחשובה- מתחם הספורטן נרכש על ידי עיריית חיפה והכלכלית וזו הפעם הראשונה שתהיה בריכה עירונית בחיפה עם מחירים נגישים ושתיפתח לאחר שיפוצים כבר בקיץ הקרוב.

צוות ניוזים יצא לראיין את מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, אור שחף, שסיפר על שלושת ההצלחות הגדולות וכיצד הן תורמות לעיר חיפה ולתושבים.

כתבת וידיאו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות