צפו: ראש עיריית קריית ביאליק עונה בחריפות ל"קומץ המסיתים" נגד הכולל שקיים 20 שנה בעיר: "איך כולל שקיים ואחוז אחד בעיר של חרדים בעיר, ישנו את צביונה של ביאליק?"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, החליט להוריד כפפות ולענות בפירוט לקבוצה היוצאת נגד העתקת כולל "ראובן דודאי" מרחוב העצמאות לרחוב סמוך, בטענה כי זה ישנה את צביונה של השכונה, שהכולל קיים בה כבר 20 שנה. דוקורסקי מכנה את הקבוצה הזאת "אינטרסנטים" ועונה על כל השאלות בעניין

אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק, החליט לענות לקומץ התושבים שיצאו במסע נגד הכולל "ראובן דודאי" שפועל ברחוב העצמאות בקריית ביאליק מזה 20 שנה.

הסערה קמה בשל הכוונה להעתיק את הכולל מרחוב העצמאות למבנה ברחוב הערמונים הסמוך. המתנגדים מציירים מצג כאילו צביונה של השכונה והעיר בסכנה.

דוקורסקי יוצא נגד "קומץ המסיתים" לדבריו שמתעלמים מעובדות ומסיתין.

כך למשל המתנגדים טוענים לסכנה לצביונה של השכונה והעיר: "בקריית ביאליק יש רק אחוז אחד חרדים, כולל אחד. איך בדיוק ישתנה צביון העיר?", שואל דוקורסקי. "בערים כמו רעננה, תל אביב ועוד יש 50 כוללים והן ערים חילוניות. אנחנו עיר עם פעילות להט"בית עניפה, אפילו אין לנו רב עיר, אז על מה מדברת אותה קבוצת אינטרסנטים?", שואל דוקורסקי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות