תאונה קטלנית חריגה: גבר בן 30 נפל אל מותו מכדור פורח. נפל על מכוניות בכביש 60 ליד עפולה

גבר כבן 30 נפל מכדור פורח אל מותו, כשהוא נופל על מכוניות נוסעות בכביש עפולה- נצרת

בשעה 06:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על גבר שנפל מכדור פורח ופגע ברכב שנסע בכביש 60 עפולה- נצרת , סמוך למושב בלפורייה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פאראמדיק מד"א מאור אטדגי, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד , הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק של כ- 150 מטר, ראינו בצד הכביש רכב עם פגיעה, נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול ."

כנראה מדובר במפעיל של הכדור הפורח הוא זה שנפל אל מותו, לאחר שנתלה חיצונית על הכגור הפורח כחלק מההמראה שלו. הנוסעים שהיו בכדור תושאלו על-ידי חוקרי המשטרה, וגם נהג הרכב שבו פגע המנוח מסר עדות.

צילום: אסדי עמאר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות