חילוץ דרמטי של עובד שהתחשמל בקו מתח גבוה ברחוב החרושת בקריית ביאליק. מצבו קשה

במשך יותר משעה פעלו לוחמי האש בחילוץ עובד שנפגע מקו מתח גבוה ברחוב החרושת בקריית ביאליק. מצבו קשה והוא סובל מכוויות

 

לוחמי האש מתחנת קריות בסיוע מנוף גבהים והיחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת חיפה עסקו בשעה האחרונה בחילוץ עובד בן 38, שהתחשמל בעת שפגע עם במת ההרמה בקו המתח הגבוה ברחוב החרושת בקריית ביאליק.

לוחמי האש הורידו אותו בצורה בטוחה אל הקרקע שם הועבר לטיפול מגן דוד אדום כשהוא בהכרה מלאה ומצבו מוגדר קשה אך יציב.

לאחר פעולות חילוץ ממושכות, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם גבר כבן 38 במצב קשה עם כוויות בפלג גופו העליון, כשהוא מורדם.

פראמדיק מד"א אסעד ג'ו חדאד וחובש רפואת חירום אייל מרקוביץ סיפרו: "הגענו למפעל וראינו מנוף בגובה כשהוא צמוד לחוטי החשמל ובתוכו שכב הפועל שהיה בהכרה. בסיוע צוותי הכיבוי עלינו על מנוף נוסף על מנת להגיע לפצוע ולחלץ אותו תוך מתן טיפול רפואי. לאחר שחילצנו אותו, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשהוא מורדם במצב קשה."

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות