נקבע מותו לפנות בוקר של מהראן מוגרבי בן ה-42 שנורה אמש בשכונת הדר בחיפה. הנרצח השישי בחיפה, במגזר הערבי, מתחילת השנה

המשטרה חוקרת חיסול בחיפה במהלכו נורה אמש גבר מהראן מוגרבי בן ה-42 מחיפה, שנפטר מפצעיו ברמב"ם לפנות בוקר. הוא הנרצח ה-100 במגזר הערבי מתחילת השנה

שוב חיסול בחיפה, שוב רצח בחברה הערבית, ה-100 במספר מתחילת השנה: המשטרה פתחה בחקירה אמש עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי בחיפה, במהלכו נורה גבר ברחוב קיבוץ גלויות.

מהראן מוגרבי, תושב חיפה בן 42, הוא זה שנורה למוות אמש ברחוב קיבוץ גלויות בשכונת הדר בחיפה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו לפנות בוקר.

פראמדיק מד"א עידן לביא, שהגיע לזירה אמש, סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות, הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

מוגרבי הוא הנרצח ה-100 בחברה הערבית מתחילת השנה והשישי במספר רק בחיפה.

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

 

צילום: רשת פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות