נפרדים מהמנכ"ל: באיגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה קיימו טקס פרידה מהמנכ"ל ד"ר עופר דרסלר

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים: "אני רוצה להודות לעופר על כל התקופה שבה הוביל את האיגוד. על המקצועיות הרבה, ועל היכולת להתמודד עם האתגרים המגוונים שהאיגוד עמד בהם"

איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה קיימו טקס פרידה מדר' עופר דרסלר, המנכ"ל היוצא של האיגוד. דרסלר כיהן בתפקיד כמנכ"ל האיגוד במשך כ – 11 שנים, במהלכן ניהל מעקב וניטור אחר פעילות המפעלים המזהמים, קידם פרוייקטים קהילתיים ביניהם הצבת מתקנים ליצירת גז מפסולת אורגנית, הקמת מערכות סולאריות על מבני ציבור ועוד.

באירוע הפרידה השתתפו ראש המועצה האזורית זבולון עמוס נצר, ראש המועצה המקומית קרית טבעון עידו גרינבאום, ראש עיריית חיפה לשעבר עו"ד יונה יהב, יו"ר האיגוד עו"ד שרית גולן, מנכלית האיגוד הנכנסת דר' ליהי שחר ברמן, חברי מועצות מן הרשויות המרכיבות את איגוד ערים, הנהלת איגוד ערים, עובדי האיגוד בהווה ובעבר, בני משפחתו של דר' דרסלר ואורחים נוספים.

במהלך האירוע שותפים רבים של דר' דרסלר לאורך הדרך נשאו דברים, כולם ציינו את יכולותיו המקצועיות ונועם הליכותיו. וכמובן את החותם שמשאיר דרסלר בכל הנוגע להגנת הסביבה בכלל ובאזור מפרץ חיפה בפרט. בין מילות הפרידה הציגו עובדי האיגוד בעבר ובהווה מצגת מרגשת ואישית שהכינו לכבוד סיום תפקידו של דרסלר.

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים: "אני רוצה להודות לעופר על כל התקופה שבה הוביל את האיגוד. על המקצועיות הרבה, ועל היכולת להתמודד עם האתגרים המגוונים שהאיגוד עמד בהם. תרמת תרומה חשובה לאיכות החיים והסביבה באזור מפרץ חיפה. בשמי, בשם האיגוד ובשם תושבי מפרץ חיפה אני מבקשת שתמשיך לתרום מנסיונך ומהידע שלך לאיגוד ולסביבה."

דר' עופר דרסלר, מנכ"ל איגוד ערים היוצא: "אני רוצה להודות לחברי הנהלת האיגוד ולראשי הערים על העבודה המשותפת לאורך השנים. תודה מיוחדת לכלל עובדי האיגוד בעבר ובהווה על תרומתם האדירה לפעילותו הסדירה של האיגוד ובתרומה שלו למען איכות הסביבה ובריאות הציבור. אני מאחל לליהי הצלחה במילוי תפקידה, אני לשירותכם ואשמח לסייע ככל הניתן להמשך העבודה של האיגוד ותרומתו לשמירה על הסביבה באזור."

הארוע התקיים במרכז ההנצחה בקרית טבעון שדר' דרסלר מתנדב בו שנים ארוכות ובסיום הארוע הרימו המשתתפים לחיים לכבוד השנה החדשה.

נפרדים מהמנכל. צילום יחצנפרדים מהמנכל. צילום יחצ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות