אירוע חריג בגן לחינוך מיוחד בחיפה: גננת לא מחוסנת שסרבה להיבדק, התבצרה בגן וסרבה לצאת ממנו. פונתה ע"י פקחי העירייה

אירוע חריג נרשם היום בגן לחינוך מיוחד בחיפה, כשגננת לא מחוסנת שאך מסרבת להיבדק, התבצרה בגן וסרבה לצאת ממנו. פקחי העירייה הוציאו אותה והוגשה תלונה במשטרה

מורים וגננות לא מעטים מסרבים עדיין להתחסן, ואף ביניהם לא מעטים מסרבים אף להיבדק. בהוראת משרד החינוך ומשרד הבריאות על אנשי צוות חינוך אלו נאסרת הכניסה למוסדות החינוך.

אלא שהבוקר נרשמה תקרית חריגה בגן לחינוך מיוחד בחיפה, כשלמקום הגיעה גננת משלימה, שלא התחסנה ואף מסרבת להיבדק.

כבר אתמול הגננת הקבועה הודיעה לה שהיא מתבקשת שלא להגיע לגן, עד שתיבדק לכל הפחות.

אלא שהגננת הגיעה למרות זאת לגן הבוקר. משנתבקשה לעזוב את המקום,  היא סירבה לצאת ממנו.

הגננת הקבועה החליטה להוציא את הילדים לחצר וקראה לפיקוח העירוני.

לבסוף הפיקוח העירוני הוציא את הגננת המתבצרת מהגן והוגשה נגדה תלונה במשטרה.

במשרד החינוך מסרו בתגובה: "הנהלים קובעים באופן ברור, כי עובד הוראה או איש חינוך אשר אינו מחוסן, מחויב לעשות בדיקה מהירה של אנטיגן. אם הוא מסרב לעשות בדיקה, הרי שחל עליו איסור חד וברור שלא להיכנס לתוך המוסד החינוכי.

"במקרה הזה, נהלים אלה הובאו בפני עובדת ההוראה עוד טרם הגעתה אל הגן, אך זו פעלה בניגוד לנאמר לה. בעקבות המקרה, המשרד פעל באופן מיידי להוצאתה, ובד בדד ערב את כל גורמי האכיפה הרלוונטיים".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות