בת 9 מקריית אתא במצב קשה לאחר שלא התעוררה משנתה ועברה החייאה. רמב"ם: "ככל הנראה מדובר בהרעלת תרופות"

טרגדיה בהית משפחה בקריית אתא: בת 9 לא התעוררה משנתה והתגלתה מחוסרת דופק. עברה החייאה במקום ומורדמת ומונשמת. ברמב"ם סבורים: "היא סובלת מהרעלת תרופות"

צוותי הרפואה של איחוד הצלה נקראו לפני יותר משעה לבית משפחה בקריית אתא, לאחר שילדה בת 9 נמצאה מחוסרת הכרה ולא קמה משינה. הצוותים ביצעו החייאה על הילדה והיא הובהלה לרמב"ם.

נפתלי רוטנברג מנהל מרחב כרמל באיחוד הצלה מסר: "לדברי בני המשפחה היא לא התעוררה משנתה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ולמרבה הנס כשחזר דופק ונשימה היא פונתה במצב קשה לבית החולים שם בודקים את נסיבות איבוד ההכרה".

ד"ר עידית פסטרנק, רופאה במיון ילדים מעדכנת על מצבה: "קיבלנו את הילדה לאחר שעברה החייאה בשטח. הילדה הגיעה אלינו כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת. הרושם הקליני למצבה הוא שהיא סובלת מהרעלת תרופות. היא כרגע מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ ילדים כשהיא מורדמת ומונשמת. מצבה כעת יציב והסימנים הקלינים שלה חיוביים".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות