גבר כבן 30 במצב אנוש, לאחר שטבע בחוף לא מוכרז סמוך לנווה ים

פעולות החייאה בגבר כבן 30 שנמצא במצב אנוש לאחר שטבע בחוף לא מוכרז סמוך לנווה ים

בשעה 15:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על טביעה בחוף לא מוכרז, דרומית לנווה ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם גבר כבן 30 במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה.

חובש בכיר במד"א איסמעיל אבו דאהש סיפר: "הגעתי עם האמבולנס עד לנקודה הקרובה ביותר מהכביש לחוף הלא מוכרז. לקחתי את הציוד הרפואי ורצתי כקילומטר על החול עד שראיתי את האזרחים והמציל שהגיע מהחוף הסמוך מבצעים בטובע פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. המשכתי את הטיפול הרפואי שכלל הנשמות, עיסויים וחיבור מכשיר דפיברילטור כשבמקביל אני מתאם עם מוקד מד"א וקצין הביטחון במקום את ההגעה של רייזר מהחוף המוכרז הסמוך על מנת לחלץ את הטובע תוך כדי פעולות החייאה לניידת טיפול נמרץ שהמשיכה את הטיפול המתקדם ופינתה אותו לבית החולים כשמצבו קריטי."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות