תאונה חזיתית קשה בין 2 כלי רכב בכביש 768, סמוך לפוריה. 3 צעירים פצועים באורח קשה

2 כלי רכב התנגשו חזיתית לפני זמן קצר בכביש 768, סמוך לבית החולים פוריה. 3 צעירים נפצעו באורח קשה ועוד אישה באורח בינוני

בשעה 08:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב, בכביש 768 סמוך לבית החולים פוריה. מדובר בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים, שבאחד נסעו 3 צעירים ובשני אשה בשנות השישים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים פוריה 4 פצועים, בהם: 3 צעירים בשנות העשרים במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, ואשה בשנות השישים במצב בינוני.

פאראמדיק מד"א יוסי חלבי סיפר: "חלפתי במקום והבחנתי בתאונה, ראיתי שני כלי רכב מעוכים, באחד נסעו 3 צעירים בשנות העשרים, אחד היה מחוסר הכרה והשנים האחרים מעורפלי הכרה, הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה של אחד הפצועים, ופינינו אותם בדחיפות לחדר הטראומה בבחת חולים פורייה הסמוך, מהרכב השני הוצאנו אשה בשנות השישים, היא הייתה בהכרה מלאה וסבלה מחבלות, לאחר טיפול ראשוני, פינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב."

 

צילום: מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות